Noen som har vært borti det? Hvordan kan man selv stamme det opp? Og har det noe å si for sexlivet senere? Er snart 4 uker siden fødsel og jeg føler jeg har en tampong mellom beina støtt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vil tro det jaJa, det gjør jegmen strammer det seg bare med det?
4 uker er ikke lenge. Det tar tid før kroppen kommer tilbake til "normalen"Ja, har gjort det siden fødselen![]()
Ingen god ide å ha noe inne i skjeden hvis mannen skal få plassIngen som har erfaring med dette? Lurer veldig på om det er mulig å ha sex med denne kulen i skjeden.. Føler meg veldig klar til det nå, men vil ikke skuffe gubben![]()
Har lest en del om det på nettet, og finner ikke annet enn at man får problem med avføring/urinering hvis man har fremfall/prolaps.. Jeg har ikke problemer med dette, så lurer derfor på hva det kan være..
Har lest en del om det på nettet, og finner ikke annet enn at man får problem med avføring/urinering hvis man har fremfall/prolaps.. Jeg har ikke problemer med dette, så lurer derfor på hva det kan være..
Jeg har prøvd å stikke inn en finger bare for å kjenne om jeg kommer forbi, og det gjør jeg. Er ikke tett oppi der, det flytter seg jo..Ingen god ide å ha noe inne i skjeden hvis mannen skal få plass![]()