Slapp og frustrert!

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Skal man da aldri kjenne overskudd og tiltakslyst igjen i løpet av dette svangerskapet? Jeg er så lei av nedsatt form, søvnløshet, kvalme, forstoppelse og luft i magen! Jeg kommer til å eksplodere!
Er 5 mnd på tirsdag - vil det ingen ende ta?

(Måtte bare få ut litt steam - den eneste lufta jeg får ut!)

Føler med deg... Fremdeles (minst) like sliten enda, hodepine konstant, svimmel og uggen, og vondter i rygg og mage. Hører folk sier "Hvilken som helst dag nå føler du plutselig at du har masse overskudd og energi igjen! Tro meg!" Men... jeg tror ikke helt på akkurat det mer.

Hah, føler sååå med deg!
Jeg får dårlig samvittighet og føler meg lat!

Det er jo ikke med meningen. Jeg sliter ikke med kvalme, men alle andre tingene du nevnte. Det er såååå plagsomt..

Huff, jeg føler med deg! Ta vare på deg selv:)
Jeg får hvertfall sove, så jeg kjenner et snev av overskudd på morgener i helgene, hvis jeg er heldig. Håper det bedrer seg for dere:) Det er så tungt å være så sliten..

Føler med deg... Fremdeles (minst) like sliten enda, hodepine konstant, svimmel og uggen, og vondter i rygg og mage. Hører folk sier "Hvilken som helst dag nå føler du plutselig at du har masse overskudd og energi igjen! Tro meg!" Men... jeg tror ikke helt på akkurat det mer.

Ja, ikke sant - "NÅ er du jo så langt på vei at du snart "blomstrer" og "gløder" og jeg vet ikke hva det forventes at vi gravide skal gjøre.. Tror ikke på det jeg heller!
Godt man har lidelsesfeller å klage til her inne, om ikke annet! :) Klem!

Hah, føler sååå med deg!
Jeg får dårlig samvittighet og føler meg lat!

Det er jo ikke med meningen. Jeg sliter ikke med kvalme, men alle andre tingene du nevnte. Det er såååå plagsomt..

Ja, det er ingen dans på roser! Godt å høre det er fler av oss! God bedring til oss alle!

Når jeg våkner på morgenen er jeg uthvilt, men det går ikke mange timene før jeg er heeelt skutt igjen...Når jeg kommer hjem fra jobb svimer jeg av på sofaen i noen timer
, så går jeg dvalemodus resten av kvelden..... Oppblåst er jeg også....

stakkar deg :( føler meg nesten litt ekkel her jeg sitter , som har masse overskudd og gløder om dagen :) jeg er 4,5 mnd på vei. Til meg snudde det plutselig, fra en dag til neste dag :) Håper det løsner for deg også etterhvert :)

Ja, ikke sant - "NÅ er du jo så langt på vei at du snart "blomstrer" og "gløder" og jeg vet ikke hva det forventes at vi gravide skal gjøre.. Tror ikke på det jeg heller!

Gløder? Er det den feberaktige rødfargen man får i kinnene etter å ha spydd heile dagen dei meiner eller? :p
Nei, gleder meg til den dagen dette går over, er lut lei av hyperemesis, hovudverk og å vere trøtt heile dagen... Men det blir nok verdt det i januar! :)

Jeg venter også stadig på den dagen "alle" forteller om, at jeg skal våkne opp uten å være sliten, kvalm og kjiip i formen. Etter 17 uker har den fortsatt ikke dukket opp. Håper den kommer!

Gløder? Er det den feberaktige rødfargen man får i kinnene etter å ha spydd heile dagen dei meiner eller? :p
Nei, gleder meg til den dagen dette går over, er lut lei av hyperemesis, hovudverk og å vere trøtt heile dagen... Men det blir nok verdt det i januar! :)

Stakkars deg! Hyperemesis er helt alldeles grusomt. Jeg er over den verste kvalmen, har all sympati med deg! Få i allefall i deg det du klarer å drikke, stakkars!

Jeg venter også stadig på den dagen "alle" forteller om, at jeg skal våkne opp uten å være sliten, kvalm og kjiip i formen. Etter 17 uker har den fortsatt ikke dukket opp. Håper den kommer!

Ja, nå er det vår tur! God bedring til deg også!

Ønsker dere masse god bedring alle sammen :)

Stakkars deg! Hyperemesis er helt alldeles grusomt. Jeg er over den verste kvalmen, har all sympati med deg! Få i allefall i deg det du klarer å drikke, stakkars!

Takk :) Kald bokseCola hjelper litt heldigvis, så får i hvertfall i meg drikke... Håper det letter for deg og veslegutt-i-magen også snart, godt vi har andre her på forumet vi kan "klage" til;)

Ja, nå er det vår tur! God bedring til deg også!

Ja, synes jo det! Jeg spyr ikke da, så priser meg lykkelig for at jeg kan klare å holde på den lille maten jeg får i meg.

Takktakk!
Og god bedring til alle sammen, synes det er på tide at vi skal få lov å nyte svangerskapene våre til det fulle, istedenfor å være i dårlig form, slite ut sofaer og slike ting!

Back
Topp