Slapp ikke unna denne gang heller gitt!

kreativmamma

Glad i forumet
Synes rett og slett det er unødvendig å begynne å kaste opp i uke 11 altså! At kvalmen i tillegg er der hele forbaska dagen, for så å ende med oppkast til kvelds er enda mer unødvendig! Blæææ!!!!

Jeg føler med deg! Endelig begynt å bli litt bedre selv (heldigvis). Får håpe det går fort over :)

Føler med deg jeg også! Jeg har vært konstant kvalm siden uke 5, er 10+5 nå.. Håper det gir seg snart!

Sent from my iPhone using BV Forum

Når dere er så kvalmne, er dere sykemeldte da? Eller klarer dere å gå på jobb?

Venter en liten i februar ❤️

Jeg har vært sykemeldt men nå har jeg ferie. Satser på å være bra nok til å begynne igjen i august. :)

Jeg kasta opp hver dag og var kvalm hele tiden fra uke 6-14 forrige svangerskap, og jobbet 100%:) Nå er jeg så heldig at det ikke er så gæli denne gangen, bare konstant kvalm, pluss at jeg er hjemme i permisjon med vesla:) Unner ingen den forferdelig kvalmen:(

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Jeg er kvalm en del, men er på jobb uansett :) Sist begynte jeg å spy i uke 10, og starter på uke 10 i morgen så dette blir spennende. To uker igjen før ferie heldigvis :)

Såå sent? Jeg er veldig lite kvalm og snart 8 uker så har trodd det kanskje ikke dukker opp, men alt kan jo fortsatt skje!

Jeg har vært kvalm siden midten av uke 4 og er nå 8+3. Kvalmen er her hele døgnet og jeg er sykemeldt pga det. Sent i går kveld kastet jeg opp før første gang. Det var ikke noe kjekt :-( Håper dette gir seg snart. Skal ha 3 uker ferie nå så håper det er bra til august :-)

Huff, ikke kjekt. Jeg var veldig dårlig sist svangerskap og kvalm hele tiden. Da var jeg så og si sengeliggende fordi jeg kastet opp av utmattelse hvis jeg satt lengre enn fem minutter. Var selvfølgelig sykemeldt. Med mine jobber som er i nærheten av mat så blir jeg sykemeldt når kvalmen melder seg. Det er bare umulig å klare, dessuten kan man jo ikke stå i et restaurantkjøkken og kaste opp.

Denne gangen har jeg nå kommet til å bikke 11 uker i morra, og har enda ikke kastet opp. Mye mildere kvalme enn de andre gangene. Men jeg tar en postafen på de ekleste dagene også prøver jeg å ikke stresse samt å ligge masse på sofaen.

Jeg ga opp og fikk 50 % sykemelding fram til ferien denne uka. Utrolig deilig å kunne ta halve dager og slappe av, da klarer jeg å holde kvalmen bedre under kontroll.

Jeg er kvalm en del, men er på jobb uansett :) Sist begynte jeg å spy i uke 10, og starter på uke 10 i morgen så dette blir spennende. To uker igjen før ferie heldigvis :)
Hvor mange uker fortsatte du og spy da du begynte i uke 10?

Hvor mange uker fortsatte du og spy da du begynte i uke 10?

3 uker :) men det var ikke sånn at jeg hang over doen i disse ukene.. kunne sitte å spise middag, blir dårlig, gå å kaste opp, for så å gå å fortsette å spise middag :P så kastet ikke så mye opp. Forskjellen fra da og nå er at denne gangen har jeg ikke mindre enn 2 jobber, sist hadde jeg ingen ting :) Gikk skole da, men det blir ikke helt det samme syntes jeg :)

Back
Topp