kreativmamma
Glad i forumet
Synes rett og slett det er unødvendig å begynne å kaste opp i uke 11 altså! At kvalmen i tillegg er der hele forbaska dagen, for så å ende med oppkast til kvelds er enda mer unødvendig! Blæææ!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kasta opp hver dag og var kvalm hele tiden fra uke 6-14 forrige svangerskap, og jobbet 100% Nå er jeg så heldig at det ikke er så gæli denne gangen, bare konstant kvalm, pluss at jeg er hjemme i permisjon med vesla Unner ingen den forferdelig kvalmenNår dere er så kvalmne, er dere sykemeldte da? Eller klarer dere å gå på jobb?
Venter en liten i februar
Jeg ga opp og fikk 50 % sykemelding fram til ferien denne uka. Utrolig deilig å kunne ta halve dager og slappe av, da klarer jeg å holde kvalmen bedre under kontroll.Når dere er så kvalmne, er dere sykemeldte da? Eller klarer dere å gå på jobb?
Venter en liten i februar
Hvor mange uker fortsatte du og spy da du begynte i uke 10?Jeg er kvalm en del, men er på jobb uansett Sist begynte jeg å spy i uke 10, og starter på uke 10 i morgen så dette blir spennende. To uker igjen før ferie heldigvis
Hvor mange uker fortsatte du og spy da du begynte i uke 10?