slankingen min-.-

valentinesbaby

Gift med forumet
nå er det snart minus 13 kilo her---love it!!!![:D] but it is still a long way to go....[&:]

åååå, så flink du er! hva gjør du for å gå ned?`begynte for en stund siden, gikk ned 2 kilo, men så stoppa det...og nå har jeg bare gått opp igjen...føles helt håpløst! vil ned 10 kilo jeg da! :)

Så flink du er!!!! Nå kan du være skikkelig stolt av deg selv![;)]

ORIGINAL: Wibe^

åååå, så flink du er! hva gjør du for å gå ned?`begynte for en stund siden, gikk ned 2 kilo, men så stoppa det...og nå har jeg bare gått opp igjen...føles helt håpløst! vil ned 10 kilo jeg da! :)

siste nye var å begynne på grete roede kurs [:)]  det er virkelig å anbefale....

ORIGINAL: valentinesbaby

siste nye var å begynne på grete roede kurs [:)]  det er virkelig å anbefale....

okej, trener du mye også? jeg begynte og trene 3 ganger i uka, og spise hver 3.-4. time... men funka ikke! og kutta ut godteri og annet usunt! [&:]

ORIGINAL: valentinesbaby

okej, trener du mye også? jeg begynte og trene 3 ganger i uka, og spise hver 3.-4. time... men funka ikke! og kutta ut godteri og annet usunt! [&:]

har hund så er masse turgåing.. har ikke begynnt å trene noe annet enda men tenkte å begynne med noe etter jul.. jg spiser ca hver 3 time når jeg er våken (og når jeg husker det, kremt)

ORIGINAL: Nates Mamma

Så flink du er!!!! Nå kan du være skikkelig stolt av deg selv![;)]

veldig enig!!

Hadde vært gøy å se før og etter bilde(men skjønner om du ikke vil vise det altså)

Suverent snuppa![:D][:D][:D]Utrolig bra jobba altså, og det er ikke lett, det vet jeg alt om. Men vi skal nok få det til, hi hi!
Store klemmer fulle av motivasjon![;)]

All ære til dere!!

Men er det kilo fra svangerskapet eller utenom det også??

For min del er det kg som er tatt bort fra august i år [;)] Hvis det var det du mente da. Etter fødselen gikk jeg ned alt jeg hadde gått opp (gikk ikke opp så mye mens jeg var gravid), men kosa meg litt mye i sommer, og da gikk jeg litt opp igjen. Så i august var det stopp her i allefall[:D]

All ære til dere!!

Men er det kilo fra svangerskapet eller utenom det også??

tok av 17 kg før graviditeten, så la jeg på meg 17 når jeg gikk svanger.... Etter savngerskapet raste ned 14 kg og tenkte : hey hey jeg kan jo spise det jeg vil og forsatt miste vekt-------vips, opp igjen 14....[:@][&:][8D]

Back
Topp