Slanking...

ORIGINAL: *LiLLa*

er det tabl.?[8|]
[/quote

Ja, slanketabletter på resept...

Heeeei snuppa....[:D]   Har aldri hørt om de jeg.... så dytt...dytt...[;)]

Hehe, takk for det jenter[:D]

Dytter opp igjen selv.. liten respons her gitt..

lurer på o d er de mamma brukte, hun sluttet ganske fort med dem for  hvis hun slapp noe komme d olje aktig greie ut . som diare bare at d  er ikkesånn at du løper på do og at du kjenner d  kommer d ligger bare  på lur der og kommer  uventet uten forvarsel.

så når hun bøyde seg .hadde luft i magen, ble skremt så kom d olje i buksen.

tab. skiller ut all olje /fett i maten du spiser om d er dem  jeg tror d er og derfor er også resultatet slik, spiste mamma f.eks ala potet salat kunne hun regne med en  ubehagelig overraskelse etter på hehe

Er ikke det de dritetablettene? [:'(]

ORIGINAL: MammasLilleEngel

lurer på o d er de mamma brukte, hun sluttet ganske fort med dem for hvis hun slapp noe komme d olje aktig greie ut . som diare bare at d er ikkesånn at du løper på do og at du kjenner d kommer d ligger bare på lur der og kommer uventet uten forvarsel.

så når hun bøyde seg .hadde luft i magen, ble skremt så kom d olje i buksen.

tab. skiller ut all olje /fett i maten du spiser om d er dem jeg tror d er og derfor er også resultatet slik, spiste mamma f.eks ala potet salat kunne hun regne med en ubehagelig overraskelse etter på hehe

hehe, stemmer dette ja! jeg har gått på dem, og de anbefales absolutt ikke! [:'(]
Jeg gikk ned i vekt, men for fort og på en eeeekkel måte, hehe. Legen sa at jeg kunne få diare dersom jeg spiste mat med for mye fett i, men det ble jo totalt løs avføring uansett hva jeg spiste! og som mammaslilleengel også sier, så var det skikkelig oljete, og jeg kunne ikkje sleppe en fjert eingang uten å springe på do! skikkelig ubehagelig, hehe - og jeg så ikke sunn ut, fikk jo nesten ikke i meg noe næring. Så slutta på de ja[;)]

tror de var ganske dyre også

Joda har prøvd de og skal aldri gjøre det igjen. Gikk jo nesten ingenting det i vekt og gikk aldri ut for jeg var redd for å drite meg ut bokstavelig talt. Dyre var de også de tablettene!!

Når jeg meldte meg på Libra kurs der imot gikk jeg ned i vekt og jeg fikk gode matvaner. www.helse-libra.no

Gikk ned 12 kg på 7 uker med Libra.

Back
Topp