Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamma88
Uff, det er vanseklig syns jeg[8|] Prøver å trene med treningsvideoen 3 dager i uka, drikker en del vann, spiser sunt i blandt, går tur hver dag, spiser CLA kapsler og krom tabletter, men ingenting hjelper jo[&o] Alt er like slapt og vekta er altfor høy uansett[:(] Er det forbi jeg ikke klarer i slutte med godis og brus?? Men jeg spiser og driker ikke mye hver dag da[8|]
ORIGINAL: malien
ORIGINAL: tonje07
jeg har lagt om kosthold og trening totalt, og jeg har gått ned 10 kilo på to måneder nå [:D] er strålende fornøyd!! ser resultater fra uke til uke[:D]
Wow!!!!! Så bra tonje!!! Misunnelig...[8|] Jeg har egentlig bare 4 kg jeg skulle hatt av, men sliter så utrooolig med å komme igang!! Går turer daglig (1-2 timer), men har fått så dilla på nøtter med sjokolade/yoghurt rundt, og is... og selvfølgelig på kveldene foran tv...arg!
Tar ikke lett av meg heller, så må være super-disiplinert hvis jeg skal bli kvitt de kg....[:'(][:o][8|]
Hvor mye trener du da?
ORIGINAL: tonje07
jeg har lagt om kosthold og trening totalt, og jeg har gått ned 10 kilo på to måneder nå [:D] er strålende fornøyd!! ser resultater fra uke til uke[:D]
10 kg på 2 mnd - kjempebra!! Jeg vil også!! Gi meg noen tips om hva du har gjort a!!