Slanking

fredrikke89

Forelsket i forumet
Jeg og søsteren min skal ned i vekt og tenkte å starte en konkurranse inne på slanke-forumet her på babyverden. De som vil være med må hive seg på :D Søsteren min skal lage innlegg om litt.. :)

Heldiggris! :D Jeg skal ned 15kg.. :/ Men nå er jeg ordentlig motivert for første gang, så gleder meg:)

Jeg må opp litt i vekt, 55 kg er visst litt lite til meg på 179 cm :p Men, kunne trenge å stramme opp litt både her og der :p

Så bra!! :D Eg har forresten merka stoor forbedring på cellulittane mine etter at eg begynte å trene med Jillian og Maria :) Sjøl om det ikkje har vert så mykje trening, viser det at det ikkje er så mykje som skal til :)

55kg var litt lite på 179cm synes jeg ja.. Hva gjør du for å gå opp i vekt da?:) Kan liksom ikke bare fråtse mcdonalds, haha:p Må nesten gjøres på en sunn måte det og..

Bånn gass med Jillian igjen her i kveld :)

Kan hende det blir i morgen, får se med tanke på at han reiser :p

Sånn slankekrigen? Er det ikke allerede en gruppe her inne med det? Hiver meg med jeg. ;-)

Jo, men de er så godt i gang, så vi er vel litt sent ute.. Prøver å legge ut innlegg, så får vi se responsen :)

Link? :)

Sikkert mange nye som har lyst på ny runde. :D

Ligger inne på
-Aktuelle tema --> helse og velvære --> sunn livsstil/slanking.. studentmamma86 sitt innlegg :)

55kg var litt lite på 179cm synes jeg ja.. Hva gjør du for å gå opp i vekt da?:) Kan liksom ikke bare fråtse mcdonalds, haha:p Må nesten gjøres på en sunn måte det og..

Nei, jeg må bare håpe det tar seg opp når ting rundt meg roer seg så jeg får psyken under kontroll igjen, da håper jeg matlysten kommer tilbake også.

Får sjekke etterpå! ;)

Back
Topp