Slanking, rett og slett!

marutt

Glad i forumet
Fler som har igjen gravidkilo? Jeg har 13! Hauu... Trener og triller, men har ikke gått ned no ennå, selv om jeg har amma og!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg kan trøste deg med at du ikke er alene om det! Her er det 7kg ekstra på lager, og alt har lagt seg på lår og rompe..Ikke nok med det fikk jeg utrolig mye cellulitter på de samme plassene :gen026 Uff! for et syn! Men så fort samboer er hjemme igjen, og har tid til å passe småen, så skal det trenes for harde livet!:D Håper det forsvinner!

"godt" å høre :p Det er så stusselig å se på slaskenage med strekkmerker på. Også skal vi til tyrkia i mai!

Ja huff! :P Hva er det vi har pådratt oss! hehe
Neida, disse strekkmerkene og ekstra kiloene ville jeg virkelig ikke vært fort uten, iallfall når jeg vet at jeg har skapt noe så utrolig her i livet<3

Du får tenke positivt på det, at når strekkmerkene får sol på seg, så blekner de sakte men sikkert!:) Kunne også tenkt meg en sydentur! Heldiggrisen!:)

Ville ikke vært sønnen min foruten, men jeg skjønner jo nå at man ikke kan trøkke i seg hva man vil sjøl om en er gravid :) Strekkmerkene er ikke d største problemet egentlig...

Hehe.. ja fort gjort å la graviditeten stå som unnskyldning for å spise masse dritt:P Og nå står vi igjen å angrer litt på at man ikke spiste litt sunnere, og var i mere bevegelse=P Men det går nok bra, alt kan gjøre noe med!:)

har hørt man kan ta laser på strekkmerker..? Men vet ikke om dette virkelig fungerer, men vil jo regne med det når de klarer å fjerne føflekker og pigmentflekker. Kunne kanskje vurdert dette selv om mine ikke er alt for synlige, men skal mest sannsynlig ha flere barn med tiden. Så får vente med sånt til jeg er ferdig med å produsere=P

Ja, tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med strekkmerkene.. Men hvis puppene ikke på mystisk vis blir myye mindre, blir d nok en boobjob om noen år. (mamma fikk dekket pga rygg/nakke) De er ganske tunge :p

Men ja, det er jo bare å trene! Ikke verre enn det.. Hehe

Jeg har 1,5 kilo til jeg er tilbake der jeg var før graviditeten.. Og det er den VERSTE av de alle.. Går heller opp enn ned 1 så kommer like langt, også er jeg sååå sulten hele tiden verre enn når jeg var gravid. Her trenes det i blandt og når mamma var her og passa lillegutt gikk jeg og mannen ned og trente i 1,5 timer sammen og svetta av oss litt fett i bastu etterpå, men er jammen ikke ofte det skjer, og hver gang jeg trener tror jeg at jeg kommer til å dø hver gang. Ordentlig dårlig form!

Jeg er på slankern jeg. Har enda 15kg igjen, og trener annenhver dag. Skal bli fit til sommeren ^^

Har 1-2 kg igjen jeg også. Trener 1 dag i uka. Det er skikkelig digg å få trena skrotten. Føler meg veldig heldig som har blitt kvitt de fleste gravidkiloene uten å gjøre stort.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Back
Topp