Kråksjærten
Back....
Tenkte å kutte ut brød.
Men er havre polarbrød(3 av 4 i grovhet) lurere enn brødskiver??
Kunne tenkt meg ned 5kg!
Kunne tenkt meg ned 5kg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å kutte ut brød.Kråksjærten skrev:
Kunne tenkt meg ned 5kg!
goodASmama skrev:Tenkte å kutte ut brød.Kråksjærten skrev:
Kunne tenkt meg ned 5kg!
men det er greit med et halvt polarbrød ekstrem. Det blir omtrent det samme som en skive grovt brød.
Knekkebrød er også greit å variere med.
Spis hver tredje/fjerde time, litt mindre posjoner enn normalt. Større andel av grønnsaker til middag enn selve middagen, å gjerne noe grønt til hvert måltid. Bytt ut ( viss du bruker ) smør til vita lett. Bytt ut vanlig brunost med lettere. Unngå mest mulig sukker. Skal du kose deg og er godtesyk, så kan du lage freia sine sjokolademousse og spise max halvparten ( helst 1/4 = 110 kcal ca ) Det nyter man lengre enn to ruter sjokolade liksom.
Ikke spis seinere enn 3,5 time før leggetid, å la sistemåltid være lett. drikk mye vann - å øk gjerne aktivitetsnivået ditt. Å du skal bare spise brød! Potet og, men kutt ned på dette. Kylling, fisk, kalkun og forsåvidt svin er greit å spise, ernæringsmessig.
Skal du spise pølser, bruk god å mager. Skal du spise kjøttdeig ta karbonadekjøttdeig. Bytt ut ost med litt magrere varianter. Å ha gjerne på brødet litt frisk salat, tomat, paprika. Å sist men ikke minst; tolmodighet! Med litt velvilje så er du nede 5 kg på 4-5 uker å det er mer varige kilo enn disse hurtigmetodene som unasett nesten tar like lang tid!:)
Husk du får mer igjen for å sykle, ta trapper, å gå og gjerne en liten løype lengre enn vanlig av å til. Til jobb, parker bilen et stykke før å gå resten. Bussen, gå til neste bussstopp - slike småting er med på å forbrenne mer, samtidig som at du når du faktisk trener bygger opp muskelmassen som forbrenner mer. Dessuten så øker du forbrenningen din ved å spise lite å regelmessig for da holdes den mer konstant.
Spiser du for lite igjen kan det slå motsatt vei - kroppen går i sparebluss å man kan lett legge på seg.
Et tips; Grete Roede er en fin side å bruke ( gratis versjon ) viss du trenger litt starthjelp på kaloritabell, behov å oppskrifter!
Husk at det er lov å spise LITT av alt, men mer av det sunne enn det usunne:)