Her må jeg si meg uenig!
Forskning viser at det å bli gravid kan i seg selv gi et ønske om en livstilsendring. Og jeg kaller det for livsstilsendring og ikke slanking, for det er nettopp det det høres ut som for meg, det Nathalie_91 snakker om. Og det er i grunn kanskje det du mener og når du sier "spis normalt & variert". Og ikke minst så kommer både barnet i magen og Nathalie_91 til å tjene på dette og da kan ikke jeg komme på et bedre tidspunkt enn å stresse med dette her nå! (Annet enn før selvfølgelig, men det får man ikke gjort noe med nå).
Så bra!! Her høres det ut som du har en kjempefin plan!! Jeg har bare lyst til å utfordre deg på det å spise variert og sunt. Ha minst to faste fiskedager i uka, gjerne flere. Frukt, men ikke mer enn 2 per dag. Et glass juice teller som en frukt. Ikke minst så ligger det mye i planlegging. Sett opp ukesmenyer med handleliste og prøv og handle en gang i uka, og da er det viktig å være god og mett før man går inn i butikken
Planlegg hva du skal spise dagen før, hva og når og prøv og spis før du blir sulten. Gi deg selv noen "gulrøtter" underveis, men ikke matrelatert. Et nytt plagg, en kinotur, sove lenge
Det er det jeg kommer på nå, men har også lyst til å klappe deg på skulderen! Dette kommer du og babyen til å tjene på! HEIA!!!