Jeg gikk opp 15 kg under svangerskapet, men alle sammen forsvant på noen få uker etter fødsel - fikk ganske mye vann overalt på kroppen, så ut som en vannballong - så det har nok en del å si. Før jeg ble gravid (uventet) var jeg egentlig i gang med å få ned fettprosenten noe, men det stoppet opp da jeg ble gravid. Nå etter fødsel har jeg hatt grei styring på kostholdet, men noe videre slanking har det ikke blitt - ble stuck på startvekt. Vet at noen opplever at kroppen er litt sta mens den ammer, noen som har erfaring?
Jeg er forsåvidt veldig happy i egen kropp (som, tross ingen endring på vekta, ikke ser helt ut som før og det er helt greit), og har heller fokus på å få gains på treningssenteret i form av markløft, samt bygge litt mer muskler hvis jeg er heldig (mye morsommere enn slanking uansett, hehe) - så er ikke noe stress sånnsett. Bare lurte på om noen hadde opplevd at kroppen ble mer samarbeidsvillig etter ammeslutt.
Jeg er forsåvidt veldig happy i egen kropp (som, tross ingen endring på vekta, ikke ser helt ut som før og det er helt greit), og har heller fokus på å få gains på treningssenteret i form av markløft, samt bygge litt mer muskler hvis jeg er heldig (mye morsommere enn slanking uansett, hehe) - så er ikke noe stress sånnsett. Bare lurte på om noen hadde opplevd at kroppen ble mer samarbeidsvillig etter ammeslutt.
Tror dette er like individuelt som et svangerskap, og at det kan være forskjellig hver ammeperiode