Slanking i forhold til IVF

Mzsugar

Betatt av forumet
Er det noen fler som har fått beksjed om å gå ned vekt før forsøk? hvis ja, noen forslag til hvordan å gå ned, vil jo ned på sunnest måte, spiser ikke så mye fra før, ligger mellom 1300 - 1600 kalorier om dagen. Fikk beskjed å gå ned 7kg før vi kunne prøve igjen

Jeg har ikke hatt problem med vekt, men jeg har flere kollegaer som har gått på en suppekur som kalles Rikshospitalets suppekur (har dog ikke noe med sykehuset å gjøre... Måtte Google!). De har gått ned raskt. Det er kanskje det du også vil, mtp nye forsøk.
Tror du finner ut mer om kuren ved å rask Google "suppe, diett og Rikshospitalet".
Jeg aner om dette er den beste kuren altså, men den har fungert for dem. Ønsker deg lykke til uansett.

Jeg har ikke hatt det problemet, men som hun over sier, rikshospitalets suppekur.. Søstera mi gikk på den og gikk ned en del, men problemet er jo i ettertid, da må man ha viljestyrke for når man begynner å spise som normalt igjen vil man gå opp hvis man ikke passer på hva man putter i seg. Håper du finner noe som vil hjelpe deg :)

Trener du? Hvis ikke så anbefaler jeg det å kjøpe det pulsklokke, ta på det joggeskoa og gå en time hver dag. Gå så fort at du blir sliten. Gange er veldig effektiv når man skal ned i vekt.

Hvis du trener allerede, så anbefaler jeg å øke intensiteten på treningen.

Spis masse grønnsaker og proteiner, kutt litt ned på karbohydrater. Drikk mye vann og grønn te.

Lykke til med vektnedgangen. tipper du er der allerede om et par måneder:) Heier på deg

Den suppekuren er skikkelig pyton! Jeg gikk på denne selv for en stund siden. Jeg gikk nesten ikke ned noenting, fikk konstant hodepine, mistet all energi i lang tid og følte meg helt forferdelig! Å kutte karbohydrater har derimot fungert utrolig bra for meg. Jeg kuttet sukker, brød, pasta og poteter, og gikk ned 5 kg på to uker! Dessuten fikk jeg masse energi, en velfungerende mage og følte meg helt topp! Folk er selvfølgelig forskjellige, men jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg hadde kastet meg ut i suppe-dietter!
Trening hjelper jo også selvfølgelig godt :-)
Masse lykke til :-)

Du skal øke forbrenningen så spise ofte med lite :) hiv deg på kardio, sleng deg på zumba timer,spinning og gå lange turer i hurtig tempo :)

takk takk. har bynt å tren, både zumba og styrke, når d kommer til kosthold så går jeg på grete roede, vil jo ikke legg på meg igjen , så livs stil endring må vell til

takk takk. har bynt å tren, både zumba og styrke, når d kommer til kosthold så går jeg på grete roede, vil jo ikke legg på meg igjen , så livs stil endring må vell til
Det høres smart ut! Lykke til!!!

Back
Topp