Slankepiller?

_Helene_

Flørter med forumet
Er dette bare tull? eller finnes det ting som virkelig fungerer?
 
Leste inne på Generell for noen dager siden, og der var det en tråd om en type som blokkerte stivelse, og skulle taes før hvert måltid.. Høres for godt ut til å være sant syns jeg da[&:]
 
Noen som har prøvd noe sånt??
 
Heisan:)

jeg ble satt på slankepiller av ein hemma lege[:@] hehe[;)] hadde vel 8-10 kg som sko av. huske ikkje ka de hette, mn de funka... mn vil alikevel ikkje anbefale dem. eindel kilo forsvant, mn for fort, så eg såg bare sliten og trett ud. fikk lite energi, og ble skikkelig løs i magen hele tiden. legen sa dette kun sko skje hvis eg spiste for masse fett, mn te slutt va det sånn heie tiå, uansett ka eg spiste:( såvidt eg tørrde å slippe ein fjert;)

Så min mening er nok at godt kosthold og mosjon er tingen:) Men sånne eplecidereddikkkapsler har funka litt på meg:)

blei langt dette[;)
 
Tja, det fiines 2 typer som er reseptbelagte. Fåes gjennom din fastlege.
Den ene Xenical og den andre [link=http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322000]Reduktil[/link]. Som jeg vet om... (finnes kanskje andre også?)
Du kan lese om de ved å trykke på navnet på de. Sider kun fra lommelegen. Søk vidre på navnet om du vil vite mere.
 
Jeg har gått på Reduktil i en kort periode.
 
ja, det var xenical eg gjekk på... anbefales desverre ikkje

ORIGINAL: suprAnirac

Tja, det fiines 2 typer som er reseptbelagte. Fåes gjennom din fastlege.
Den ene Xenical og den andre [link=http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322000]Reduktil[/link]. Som jeg vet om... (finnes kanskje andre også?)
Du kan lese om de ved å trykke på navnet på de. Sider kun fra lommelegen. Søk vidre på navnet om du vil vite mere.
 
Jeg har gått på Reduktil i en kort periode.
 
Jeg annbefaler Xenical på det sterkeste[:)]
Gikk ned fra 140kg til 75 kg på 14 mnder.
Men alt er jo opp til hver enkelt.
 
oi, så flott då[:)] gikk ner eg og, men likte ikkje måten eg gjekk ner på - hadde løs mage konstant nesten, og kunne ikkje unne meg någe godt, for då blei det bare værre:S Og syns eg gjekk ne altfor fort, så eg såg bare dradd ud, og sliten - ikkje fint.

Men som du sier, varierer fra person te person:) Kjempeflott at du er førnøyd hvertfall![:D]
 
Xenical har jeg prøvd uten effekt dessverre.. enda jeg var flink med både kosthold og trening..
 
jeg har gått på xenical i 3 mnd, men har ikke gått ned. Men jeg var ikke flink med trening. Maten gikk bra da, hadde heller ikke noe problem med magen.
 
Men etter videre samtale med legen har vi funne ut at jeg spiser alt for lite fett og for mye brød mat, også burde jeg spsie mere frukt og grønt for å fylle opp magen mere gjennom dagen. Spiser alt for lite.
 
Men nå er det full skjerpings, trener kvar dag, spiser mer på dagen og minder på kvelden, før var det motsatt og mest sannsynlig det som gjorde at jeg ikke gikk ned.
 
Bare etter 1 uke, er forma mye bedre, har mer energi og jeg har gått ned 2 kilo og det uten pille hjelp.
 
Back
Topp