Slankepiller/midler

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Noen her som har prøvd slankemidler, å har noe å anbefale?
Jeg tenker ikke direkte slanking, men fettforbrenning. (Jeg trener og spiser sundt, men magen henger fortsatt her).
Tips? :) Gjerne noe som ikke har for mye koffein i seg, da jeg drikker ganske mye kaffe, å den vil jeg ha i flytende form :P

Veit Nuskin har noe som skal være veldig bra. Ikke prøvd selv, men har et nabo par som er fornøyd! Bare å google sida dems..

Det finnes ingen piller som angriper fett. Og det går heller ikke ann å punktslanke seg:) ikke svaret du ville ha, men jeg har prøvd mye rart før og snakker av erfaring :) noen piller/kurer kan redusere mengde vann i kroppen men det gjør nok koffein også.

Har prøvd ganske mye selv, å blir ikke kvitt den stygge pølsa på magen :( Så er nesten så jeg vurderer noe kirurgisk :P

Fettet rundt magen og hoftene er det siste som forsvinner. Dette er fett som krever tid og tålmodighet, trening og et sunt kosthold.

Som de over her skriver, det er umulig å punktslanke, så om man finner noe som forbrenner fett, så kan det like gjerne forsvinne av rompe og lår, som av magen.
Eneste som har fått noe av magefettet her til å forsvinner er lavkaloridiett, men får uansett ikke bort henget.

Back
Topp