Slankekrigen vinter/vår 2015. Påmeldingsfrist 10/01!

Linking som skal funke fra app er en liten kunst.

Jeg føler meg fortsatt litt fersk på forumet (selvom jeg snart har vært her et år), men hva går dette ut på???

Jeg ammer, men sliter veldig med vekta. Ifølge bmi så bør jeg vel gå ned ca 40 kg, men første målet er å gå ned 15. Var overvektig før jeg ble gravid+ at jeg la på meg en del i svangerskapet.
Jeg har ikke tenkt å være "nazi", men skal prøve å være 30 min aktiv om dagen, spise sunn og normal mat og kun godis på lørdager.
Da høres det ut som at slankekrigen er noe for deg. Sunt fokus uten naziregime!

Vi har mange påmeldte og motiverte som ønsker tidligere start på krigen. Før det blir bestemt vil jeg høre om det er greit for resten av dere.

Da snakker vi påmelding innen 10. og start av krigen 16.

Hva synes dere?
Det kan jo være at vi får med enda fler om vi utsetter oppstart en uke, men det blir litt det samme for meg (jeg har jo fått det med meg:D)

Vi har mange påmeldte og motiverte som ønsker tidligere start på krigen. Før det blir bestemt vil jeg høre om det er greit for resten av dere.

Da snakker vi påmelding innen 10. og start av krigen 16.

Hva synes dere?
Jo før, jo bedre for min del :-)

Jo før, jo bedre for min del :-)
Min også, jeg har gått opp en kilo siden jeg meldte meg på...

Ja,det skyldes sånnsett mensen da, men dette er all time high for ikke-gravid, en kilo under det jeg veide den dagen jeg fødte min sønn.

Det kan jo være at vi får med enda fler om vi utsetter oppstart en uke, men det blir litt det samme for meg (jeg har jo fått det med meg:D)
Vi har like mange påmeldte som sist krig nå, og de fleste vil starte før, så regner med vi gjør det slik. :P
Postet både her, på vi som prøver og på generellt for at flest skal få med seg :)

Forresten, påmeldingslinken fungerer ikke fra appen. Ikke hos meg i allefall:p
Så dumt!!
Vet ikke hvordan det kan fikses :(

Den ligger hvertfall øverst på forumet "slankekrigen" :)

Påmelding i dag innen 23.59!! ;)

Siste frist til påmelding folkens. Bli med da vel! Dette er bare gøy!! :D 2 tima og 45 min igjen :)

Ja,jeg velger å tolke dette som gøy. Som litt motivasjon til en sunnere livsstil . Jeg driver ikke reelt heftig SLANKING, for jeg spiser jo snop uten dårlig samvittighet engang. Jeg bare ønsker en sunnere total, og med det noe redusert vekt og ikke minst livvidde. Og denne "krigen" her, bare for gøy

Back
Topp