Forresten, påmeldingslinken fungerer ikke fra appen. Ikke hos meg i allefall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da høres det ut som at slankekrigen er noe for deg. Sunt fokus uten naziregime!Jeg føler meg fortsatt litt fersk på forumet (selvom jeg snart har vært her et år), men hva går dette ut på???
Jeg ammer, men sliter veldig med vekta. Ifølge bmi så bør jeg vel gå ned ca 40 kg, men første målet er å gå ned 15. Var overvektig før jeg ble gravid+ at jeg la på meg en del i svangerskapet.
Jeg har ikke tenkt å være "nazi", men skal prøve å være 30 min aktiv om dagen, spise sunn og normal mat og kun godis på lørdager.
Det kan jo være at vi får med enda fler om vi utsetter oppstart en uke, men det blir litt det samme for meg (jeg har jo fått det med megVi har mange påmeldte og motiverte som ønsker tidligere start på krigen. Før det blir bestemt vil jeg høre om det er greit for resten av dere.
Da snakker vi påmelding innen 10. og start av krigen 16.
Hva synes dere?
Jo før, jo bedre for min delVi har mange påmeldte og motiverte som ønsker tidligere start på krigen. Før det blir bestemt vil jeg høre om det er greit for resten av dere.
Da snakker vi påmelding innen 10. og start av krigen 16.
Hva synes dere?
Min også, jeg har gått opp en kilo siden jeg meldte meg på...Jo før, jo bedre for min del![]()
Herlig! Meldte meg på i går etter jeg fant trådenDa høres det ut som at slankekrigen er noe for deg. Sunt fokus uten naziregime!
Vi har like mange påmeldte som sist krig nå, og de fleste vil starte før, så regner med vi gjør det slik.Det kan jo være at vi får med enda fler om vi utsetter oppstart en uke, men det blir litt det samme for meg (jeg har jo fått det med meg)
Så dumt!!Forresten, påmeldingslinken fungerer ikke fra appen. Ikke hos meg i allefall![]()
Jeg fant frem uten linkenSå dumt!!
Vet ikke hvordan det kan fikses
Den ligger hvertfall øverst på forumet "slankekrigen"![]()
Bra du fantJeg fant frem uten linkenDenne appen er jo litt tullete til tider så
![]()