Slankekrigen vinter/vår 2015. Påmeldingsfrist 10/01!

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Last edited:
Trenger motivasjon både til å spise sunnere og trene mer, men vekten er ikke høy og trenger ikke gå ned noe egentlig.
Så da kan jeg vel desverre ikke være med.
Lykke til jenter!!!:)

Trenger motivasjon både til å spise sunnere og trene mer, men vekten er ikke høy og trenger ikke gå ned noe egentlig.
Så da kan jeg vel desverre ikke være med.
Lykke til jenter!!!:)
Man dømmes jo ut i fra prosentvis nedgang personlig og på laget, så om man ikke skal ned noe er det vel ikke så kjekt. Men du må jo gjerne titte innom trådene for å få motivasjon, og utfordre deg selv med ukesutfordringene som legges ut selv om du ikke er med :)

Var ikke helt som jeg hadde sett formeg,ellers hadde jeg meldt meg på.
Hvordan hadde du sett for deg da? :)
Her har jeg bare gått etter hvordan de tidligere slankekrigene har vært etter ønske fra flere :)

Man dømmes jo ut i fra prosentvis nedgang personlig og på laget, så om man ikke skal ned noe er det vel ikke så kjekt. Men du må jo gjerne titte innom trådene for å få motivasjon, og utfordre deg selv med ukesutfordringene som legges ut selv om du ikke er med :)

Neida, jeg skjønner jo den. Ikke noe særlig da, iallefall for de som evt. ville vært på mitt lag:P
Kan jo titte innom for motivasjon om ikke annet ja:)
Selv om man er slank og heller trenger noen gram mer på kroppen er man ikke nødvendigvis sunn nok og trener tilstrekkelig. Her blir det litt for ofte kjappe løsninger til meg selv, og til tross for mye treningsutstyr her hjemme og mulighet for treningsstudio så blir det ofte med tanken:P:oops:

Neida, jeg skjønner jo den. Ikke noe særlig da, iallefall for de som evt. ville vært på mitt lag:p
Kan jo titte innom for motivasjon om ikke annet ja:)
Selv om man er slank og heller trenger noen gram mer på kroppen er man ikke nødvendigvis sunn nok og trener tilstrekkelig. Her blir det litt for ofte kjappe løsninger til meg selv, og til tross for mye treningsutstyr her hjemme og mulighet for treningsstudio så blir det ofte med tanken:p:oops:
Det er helt sant. Egentlig dumt at det fokuseres så mye på vektnedgang, men altfor lite på de som trenger å gå opp litt :)

Jeg har tenkt meg litt ned. Men jeg er ikke overvektig, det er mer det er jeg har en usunn livsstil og derfor vet at ved å gjøre de grep jeg bør, bør jeg også kunne komme med ned 5-8 kg. Ca 10%, det er vel ikke så mye så laget mitt ville lide av å haeg med, så det antar jeg ikke er noen god ide.

Jeg har tenkt meg litt ned. Men jeg er ikke overvektig, det er mer det er jeg har en usunn livsstil og derfor vet at ved å gjøre de grep jeg bør, bør jeg også kunne komme med ned 5-8 kg. Ca 10%, det er vel ikke så mye så laget mitt ville lide av å haeg med, så det antar jeg ikke er noen god ide.
Tror du hadde vært en ressurs for laget, Sara :)

Jeg er egentlig nære matchvekten men skal delta for det. Og vi er flere som var med før jul, det er nok ingen som går ned flere kilo i uken :) Bare å slenge seg med, det verste som skjer er at man må bli med opplegget til Wildcardene ;)

Jeg var med nå sist. Jeg er ikke spesielt overvektig, jeg er gravid, men er for glad i godteskåla og har dårlig motivasjon for å trene. Slik var jeg da og, men jeg var med ganske lenge, faktisk. :)

10% er jo en del det. Det er ikke alle som skal ned så veldig mye heller, og lagene fordeles jevnt. Synes du skal bli med om du vil :)

Hvordan hadde du sett for deg da? :)
Her har jeg bare gått etter hvordan de tidligere slankekrigene har vært etter ønske fra flere :)
Litt kjedelig at an ryker ut om man er den som har gått ned minst, siden jeg har en Pcos så vet jeg jo at det ryktelig vanskelig å gå ned, det går sinnsykt tregt men jeg er jo på vei nedover, men et lag hadde nok tapt på å ha med meg.

Jeg er interessert. Men begynte 1 januar allerede da. Men hvor ofte må man da være inne her på.forumet? Kan fort gå noen dager før jeg er innpå.

Litt kjedelig at an ryker ut om man er den som har gått ned minst, siden jeg har en Pcos så vet jeg jo at det ryktelig vanskelig å gå ned, det går sinnsykt tregt men jeg er jo på vei nedover, men et lag hadde nok tapt på å ha med meg.
Jeg ser den :( Men om du likevel har lyst til å være med så synes jeg du burde gjøre det :)

Jeg er interessert. Men begynte 1 januar allerede da. Men hvor ofte må man da være inne her på.forumet? Kan fort gå noen dager før jeg er innpå.
Vekt og poeng må registreres inn fredager og ukesutfordringer legges ut lørdag/søndag så bør titte innom de dagene hvertfall :)

10% er jo en del det. Det er ikke alle som skal ned så veldig mye heller, og lagene fordeles jevnt. Synes du skal bli med om du vil :)
10% er en del, men det er en langtidsplan sånn med måldato til sommeren en gang, og egentlig forbeholdet "jeg skal jo ikke NED til sommeren, for jeg har jo tenkt å bli gravid i førstkommende syklus, og da skal jeg jo opp". Men siden jeg har prøvd siden november 2012 er jeg klar over at det ikke nødvendigvis skjer sånn nå i januar heller...

Hvor LENGE varer denne krigen egentlig?

10% er en del, men det er en langtidsplan sånn med måldato til sommeren en gang, og egentlig forbeholdet "jeg skal jo ikke NED til sommeren, for jeg har jo tenkt å bli gravid i førstkommende syklus, og da skal jeg jo opp". Men siden jeg har prøvd siden november 2012 er jeg klar over at det ikke nødvendigvis skjer sånn nå i januar heller...

Hvor LENGE varer denne krigen egentlig?
Redigert:
Kommer helt an på hvor mange som melder seg på og som ryker ut underveis fordi de ikke registrerer vekt. Sist krig varte i 14 uker (12 + 2 finaleuker)

Last edited:
Back
Topp