Slankekrigen Høsten 2012 Veietråd



Drømmeren skrev:


Lissuz skrev:
Siste sjangse å sende inn vekt til meg er kl.20.30

De som skulle være med, men som jeg magler vekt på er:

Frøkenfriken
Overraskelsen
Simen og Jul...
Ønskerbaby
Isol
|Frosken|
Cathrine_86
ninoz
Mrs Lutz

Kanskje du må inn på generell og minne dem på det? 

Tenker kanskje de ikke er så keen på å bli med om de ikke husker?
Bør jeg sende en påminnelse og dele inn lagene på nytt?
 

Har lagt ut lagene i hovvedtråden: klipper inn her

Nå er lagene inndelt. Har delt inn i 2 lag med 10 og 11 deltakere på hver. Lagene er delt inn kun etter vekt. (fikk ikke høyde fra alle så BMI inndeling var ikke mulig).
Lagene kan selv velge farge.

LAG 1. Mangler Lagleder. noen frivillige?

Lag 1 Samlet vekt : 814,5
Drømmeren
Ozonia
Christine88
*OiOi*
MaiSeptAugSkatt
Linkydonk
Lissuz
*Marianne83*2+1
Kone/Mor
LadyZ  

Lag 2 samlet vekt 874,3
Hege og Chris - Lagleder
Mariusmor
februarogmars:)
Millemari
Smufine88

Klumpen*sin*...
Karamellion
Skrulla86
Fru Mill
Chaba
Lucci
 
Jeg ville veldig gjerne blitt med, men har rett å slett ikke sett denne tråden:( har vært på jobb + møter så fikk ikke satt meg ned på bv før nå..:(
 


Overraskelsen skrev:
Jeg ville veldig gjerne blitt med, men har rett å slett ikke sett denne tråden:( har vært på jobb + møter så fikk ikke satt meg ned på bv før nå..:(


Har sendt deg PM. skal fikse så snart du får sendt meg vekten din
 
Kan jeg også bli med?

Ikke vært på babyverden på evigheter siden termingruppa mi har egen fb-gruppe, også en egen om sunn livstil. Men jeg var med på slankekrigen for akkurat et år siden, og savner den veldig da den ga meg nøyaktig den motivasjonen jeg trengte, ikke behøvd å tenke noe mer på slanking siden vekta har faktisk holdt seg nede, men nå i det siste har kostholdet vært altfor dårlig og vekta gått opp. Var helt tilfeldig at jeg sjekka denne sida akkurat i dag, så lurer på om jeg kan bli med i siste liten.
 


pudderrosa skrev:
Kan jeg også bli med?

Ikke vært på babyverden på evigheter siden termingruppa mi har egen fb-gruppe, også en egen om sunn livstil. Men jeg var med på slankekrigen for akkurat et år siden, og savner den veldig da den ga meg nøyaktig den motivasjonen jeg trengte, ikke behøvd å tenke noe mer på slanking siden vekta har faktisk holdt seg nede, men nå i det siste har kostholdet vært altfor dårlig og vekta gått opp. Var helt tilfeldig at jeg sjekka denne sida akkurat i dag, så lurer på om jeg kan bli med i siste liten.

har sendt deg PM
 
Back
Topp