Slankeklubben!!!!!!! (den nye)

Ny veiedag, nye overraskelser; ned en kilo denne uken, nå har jeg 9 kilo igjen til målet!! Jippi!!! [:D]
 
ORIGINAL: lenemor

Ny veiedag, nye overraskelser; ned en kilo denne uken, nå har jeg 9 kilo igjen til målet!! Jippi!!! [:D]

 
HURRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAA for lenemor!!!
 
Jeg har ikke registrert vektnedgangen på noen uker, men har siden sist gått ned 2,2 kg.
Så nå har jeg gått ned 8,5 kg totalt, "bare 6,5 kg igjen til målet.[:)]
Det går sakte men sikkert, men det aller viktigste er at det går rette veien.[:D]
 
ORIGINAL: Lehcar

HURRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAA for lenemor!!!


 
Tusen takk Lehcar!!! Deilig å endelig komme under det fæle ti-tallet!!
 
Det går jo veldig bra med deg også - gratulerer og lykke til videre, dette klarer vi!!!  [:D]
 
OPS !! fortsatt på stedehvil[8D]  Men tar det ikke så tungt så lenge jeg ikke legger på meg[:D]
Gubben er hjemme å da skeier jeg nok litt ut ja[:D]
 
Juhuuuu - ned 2 - TO - kilo!!!!
 
7 igjen til målet... det nærmer seg altså!! [:D][:D]
 
Fantastisk flinke dere er [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Glemte å legge inn vektnedgangen denne uka....
Har gått ned 0,5 kg uka som gikk, og har nå gått ned til sammen 9 kg, 6 kg igjen....så er jeg i mål![:D]
Går sakte men sikkert nedover....JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!![:D][:D][:D]
 
Skjønner forresten ikke hvordan dere klarer å gå ned så mye hver uke, jeg da.
Siden jeg begynte har jeg gått ned jevnt og trutt ca. 0,5 kg hver uke.
Hva er deres "triks"? [;)][:)]
 
En stund siden jeg har vert her nå alså. Har vert dårlig med tid [&:]
Men nå er jeg tilbake. Men ingenting å raportere[8D]
Verken + eller - her. Men nå skal jeg prøve å skjerpe meg [;)]
 
Ikke så gode nyheter denne uken dessverre - de to kiloene som forsvant for to uker siden har krøpet på igjen gitt [:'(]
 
Resultat er altså opp to kilo - og da er det 11 kilo til målet igjen [:@]
 
Igår viste vekta 64,3......[:)]
 
 
Ned 0,5 kg til...[:)]
 
Det går helt sikkert bedre neste uke, Lenemor [:)] Mye som har skjedd den siste tida nå med bryllupsplanlegging, så det har sikkert alt å si [;)]

Lehcar og *Endeligguttemamma*: flinke dere er! Stå på [:D]
 
ORIGINAL: Nøste77

Det går helt sikkert bedre neste uke, Lenemor [:)] Mye som har skjedd den siste tida nå med bryllupsplanlegging, så det har sikkert alt å si [;)]

Lehcar og *Endeligguttemamma*: flinke dere er! Stå på [:D]


 
Ja stå på lenemor!!! Det går sikkert supert!!! Ikke gi opp, stahet gir resultater.[:D]
Og *Endeligguttemamma* - du er også kjempeflink.
 
Og til deg Nøste77, tusen takk for at du orker å "sjefe" og oppdatere denne linken. Du er super!!!
Og hadde du orket å rette opp kiloene på meg? Jeg har nå gått ned 9,5 kg og har 5,5 kg igjen.[;)]
 
Har gått ned ytterligere 0,5 kg. Har altså 5 kg igjen til målet.[:)]
 
Har ikke vært her inne på en god stund nå, men jeg har endret mål fra 8 kg til 14 kg og har hittil gått ned 5,2 kg. [:)]
 
jeg har gått ned en av de to jeg gikk opp i Oslo, så nå har jeg altså 10 kilo igjen til målet
 
Back
Topp