slankehysterier...

Dr. Phil er ikkje dum nei[;)]

Ville bare si at jeg kjenner meg godt igjen i det noen av dere sier her. Jeg har aldri blitt mobba for vekta mi, antageligvis fordi jeg var ganske tynn på barne/ungdoms-skolen og vidregående. Jeg la på meg masse i en periode jeg ikke hadde det så bra med meg selv, og de usunne matvanene har hengt ved i mange år, noe som har gjort at jeg har gått opp enda mer. Når man ikke er så veldig fornøyd med utseende sitt, så er det lett å ikke gidde å gjøre det beste ut av det man har heller... Man gir liksom litt opp.

Nå i sommer før jeg visste at jeg var gravid bestemte jeg meg for å gjøre noe med det. Jeg kuttet ut Cola, potetgull ol., kjøpte klær med mere farger, morsomt tilbehør, begynte å sminke meg mer etc. Noen uker etterpå fant jeg ut at jeg var gravid også, så det var jo en ekstra motivasjonsfaktor for å leve sunt! Til nå har jeg gått ned 8 kg, jeg regner ikke med at det kommer til å fortsette, mye av det er nok pga. liten matlyst i fob. med graviditeten, dessuten er det vel ikke akkurat bra å slanke seg når man er gravid heller. Men kiloer eller ikke, bare det å gjøre litt mere ut av meg selv har gjort sitt til at selvtilliten har økt [:)]
Det er langt igjen til jeg når min idealvekt, og nå kommer babyen i første rekke, men jeg føler alikevel at jeg er på rett vei, og det hjelper masse på motivasjonen!

SÅ FLOTT Elewyn! GRATULERER!!! [:D][:D][:D] med både vekttap og lille i magen!! [:D]

SÅ UTROLIG FLOTT Å LESE AT DU ER FORNØGD MED KROPPEN DIN! KJEMPE BRA! OG DET HAR DU HEILT SIKKER ALL GRUNN TIL!! DET ER DET EG MEINER MED AT MINE "SYNSPUNKTER" GJELDER KUN MEG SJØLV! EG RAKKER ALDRI NED PÅ ANDRE SOM ER OVERVEKTIGE! KVIFOR GJERE EG DET MED MEG SJØLV DÅ??

har ein familie som alltid har vert veldig opptatt av vekt og trening, så desverre har det gjordt ting vondt verre for meg.. eg var sjølv "treninsnarkoman" i fleire år..

ja eg veit at eg er "vakker" i hjertet mitt, og det teller jo! TAKK

jepp!!! stolt fordi eg lærte å kopiere før idag hehe

Back
Topp