Eg sliter med vekta..eg gjekk ned 4 kg på 14 dager ! men opp igjen no 1,3 kg...og då blir eg så[:@] og[:(] , men kvifor skal me vera så stygg mot oss sjølv??
kvifor blir me aldri fornøgd sånn som me er??
kvifor gjelder ikkje dei tanker me har om andre også for oss sjølv?
for eg tenker IKKJE negative tanker viss eg ser ei som er litt overvektig, og det er mangen flotte, søte jenter som har litt ekstra!
eg syns jo heller det enn syltynn...så kvifor rakker eg då så ned på meg sjølv!!
Eg har ikkje sjølvdisiplin..blir sint på meg sjølv når eg eter noke usunt..[:(]
eg har veldig liten sjølvtillit frå før , pga av ein ond familie..og går i terapi, mangen ting er blitt mykje betre, men ikkje sjølvtillita..
måtte berre få det ut, for det er så mangen flotte mennesker her inne, så snille og omsorgsfulle!
Klem!!!
kvifor blir me aldri fornøgd sånn som me er??
kvifor gjelder ikkje dei tanker me har om andre også for oss sjølv?
for eg tenker IKKJE negative tanker viss eg ser ei som er litt overvektig, og det er mangen flotte, søte jenter som har litt ekstra!
eg syns jo heller det enn syltynn...så kvifor rakker eg då så ned på meg sjølv!!
Eg har ikkje sjølvdisiplin..blir sint på meg sjølv når eg eter noke usunt..[:(]
eg har veldig liten sjølvtillit frå før , pga av ein ond familie..og går i terapi, mangen ting er blitt mykje betre, men ikkje sjølvtillita..
måtte berre få det ut, for det er så mangen flotte mennesker her inne, så snille og omsorgsfulle!
Klem!!!