~Slankedagbok 2013~

  • Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet
Jeg er på 61 tallet
:cool05 :cool05 :cool05 :cool05

Vekta stoppa på 61.8kg på veiinga fredag! JIPPI!! :cool01
600gram ned forrige uke var veldig kjekt at jeg klarte!
Går sakte, men det går riktig vei!=)

Er onsdag allerede idag, så er jo snart veiing igjen!
Klarer nok ikke 600 gram ned to uker på rad;) Men skal være kjempefornøyd om jeg fortsatt får se 61-tallet:) 61.7 får være målet:)

Denne uka har jo gått bra hittil hvertfall...har fått trent, og kostholdet er ikke så verst egentlig;)
Idag motstod jeg både pizza og softis,,DET er jeg stolt av!

Det har blitt litt mindre trening den siste tiden,,,vært endel jobbing itillegg er jeg mye aleine med ungene,,,så da blir det slik! MEN jeg trener så og si hver dag,,,Motivasjonen er fortsatt helt super!
:D Trening er livet, haha:cool:
Skal prøve å ha en treningsfri dag i uka fremover..Tror kroppen trenger det egentlig:p

Det går fortsatt i jillian, litt tredemølle og et rumpeprogram jeg nettopp har starta med(knebøy) Det får holde frem til jeg har fullført body revolution ( er på uke 5 av 12)

:dance008
 
Det gikk ikke helt som planlagt !
Klarte ingen nedgang denne uka!
Men jeg gikk heller ikke opp, så jeg er fortsatt på 61tallet heldigvis.
Vekta er fortsatt 61.8kg. Det er helt ok. Det går jo fryktelig sakte for tiden, så jeg får vel bare være glad til jeg klarer holde vekta stabil.
Men til neste fredag så SKAL jeg ha vekta ned! Om jeg skal sette meg et mål så håper jeg litt på 61.2 kg! Om jeg klarer det blir jeg vanvittig glad!
Men da må det jobbes hardt!! Og jeg må virkelig ha fullt fokus!

Skal prøve å ha ei litt sunnere helg nå:p

Motivasjonen er fortsatt tipp topp :)
Skal skal skal få det til denne gangen:)
 
Fredagsvekta var 61.1kg! Ned 700gram! Det jubler jeg over!
Håper bare vekta vil holde seg der!
Nå har det nemlig vært helg! Og jeg har nok spist mer enn jeg burde!:p
Ikke mye godteri, men mye mat! Hehe!

Har garantert gått opp ivekt, men det er Heldigvis mandag imorgen og fullt fokus igjen!
Har trent bra i helga hvertfall! Får håper det hjelper litt på!

Jobb imorgen igjen, men håper å få til ei lita treningsøkt fordetom:)

Mål for neste veiing er 60.8kg!
Får jeg se 60-tallet tror jeg at jeg kommer til å hoppe i taket av glede!

Kostholdet skal og være veldig veldig bra! Skal prøve å kutte litt ned på Pepsi max'en, og drikke mer vann! Ikke så flink med det vannet desverre!
 
Flink du er snuppa :D Nammmmm pepsi max, prøver å drikke litt farris med smak i stedet jeg, men noen ganger må jeg ha max :D Blir drit imponert hvis du klarer 60 tallet:D
Har trua på deg :)
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Flink du er snuppa :D Nammmmm pepsi max, prøver å drikke litt farris med smak i stedet jeg, men noen ganger må jeg ha max :D Blir drit imponert hvis du klarer 60 tallet:D
Har trua på deg :)
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Etter all skrivinga på face, synes du fortsatt jeg er flink?? Haha!!

Fint du har trua på meg hvertfall! Får håpe det går seg til fremover:D
 
Ikke oppdatert her!! Har nok hatt en litt dårlig periode!:/ men gir ikke opp!!
Forrige fredag ble det hvertfall ikke 60-tallet! Ble en ganske stor oppgang istedet!
Vekta stoppa på 62.4kg! Dvs opp 1.3kg!
Ikke bra, ikke bra!!
Denne uka gikk ikke noe bedre! Vekta igår var 62.8kg! Opp 400 gram til!!

Til tross for dette har jeg likevel trent ganske bra! Heldigvis!

Men nå er det nok!
Fra idag skal kostholdet bli bra igjen! Jeg var jo så flink så lenge, så plutselig snudde det!
Ikke bare bare å slanke seg i ferien tydeligvis!
Satser på fine tall fremover nå:)

Starta denne lørdagen med en time intervall på mølla:) så blir det styrke ikveld tenker jeg!
Skal ikke Skeie noe ut denne helga!
Ble litt igår da:p
Men nå er det SKJERPINGS!:D
Denne kroppen skal bli stram og fin til høsten!:D
 
Trening JUNI

Mitt mål er 2000 minutter!

2011/2000
0 minutter igjen:D:D:D:D


1.juni: Body revolution, cardio 1: 23min + Tredemølle, jogging: 45min = 68min
2.juni: ripped in 30, week 4:28min + tredemølle,løping:30min = 58min
3.juni: FRI
4.juni: body revolution, workout 3: 32min + ripped in 30, week 4: 28min = 60min
5.juni: body revolution, workout 4: 30min
6.juni: body revolution, cardio 1: 23min + ripped in 30, week 4:28min + tredemølle, intervall: 35min = 86min
7.juni: Body revolution, workout 3: 32min
8.juni: body revolution, workout 4: 30min + ripped in 30, week 4:28min + tredemølle, intervall: 30min. = 88min
9.juni: Body revolution, cardio 1: 23min + Tredemølle, intervall:30min = 53min
10.juni: Body revolution, workout 5: 32min
11.juni: Body revolution, workout 6: 30min
12.juni: Body revolution, Cardio 2: 27min + Killer buns & thighs, level 1: 36min = 63min
13.juni: Body revolution, workout 5: 32min + Tredemølle, jogging: 20min + Ripped in 30, week 4: 28min = 80min
14.juni: Body revolution, workout 6: 30min + Tredemølle, intervall:35min = 65min
15.juni: Body revolution, cardio 2: 27min + Tredemølle, intervall: 45min = 72min
16.juni: Tredemølle, jogging: 30min + Killer buns & thighs, level 2: 37min + Knebøy med vekter:5min = 72min
17.juni: FRI
18.juni: Body revolution, workout 5: 32min
19.juni: Body revolution, workout 6: 30min + Knebøy med 2x 4kg-vekter: 5min = 35min
20.juni: Body revolution, Cardio 2: 27min + Tredemølle, intervall: 35min + tredemølle, jogging: 20min + Knebøy med 2x 4kg-vekter: 5min + Høy puls, høy forbrenning:25min = 112min
21.juni: Body revolution, workout 5: 32min + Tredemølle,intervall: 35min + Stram rumpe og flotte lår: 26min + Knebøy med 2x 4kg-vekter: 7min = 100min
22.juni: Body revolution, workout 6: 30min + Flat mage på rekordtid: 23min + Tredemølle, jogging: 40min + Killer buns & thighs, level 3: 35min = 128min
23.juni: tredemølle, intervall: 60min + Body revolution, cardio 2: 27min + Killer buns & thighs, level 1: 36min + Knebøy med 2x 4kg vekter: 7min = 130min
24.juni: Body revolution, workout 7: 31min + Tredemølle, jogging: 30min = 61min
25.juni: tredemølle, intervall: 45 min + Body revolution, workout 8: 32min + killer buns & thighs, level 2: 37min + stram rumpe og flotte lår: 26min = 140min
26.juni: knebøy med 2x 4kg-vekter: 7min + tredemølle, intervall: 45min + Body revolution, cardio 2: 27min = 79min
27.juni: Body revolution, workout 7: 31min + knebøy med 2x 4kg-vekter: 7min + killer buns & thighs: 35min + tredemølle, intervall: 20min = 93 min
28.juni: tredemølle, intervall: 60min + Body revolution, workout 8: 32min + knebøy med 2x 4kg-vekter:7min = 99 min
29.juni: Body revolution, cardio 2: 27min
30.juni: Killer buns & thighs, level 1: 36min + 30 day shred, level 1 og level 2: 50min = 86 min
 
Mitt mål er 1600 minutter!:)

1411/1600
189 minutter igjen!!!


1.Juli: FRI
2.Juli: Body revolution, workout 7: 31min + Six weeks, Six pack,level 1:31min
3.Juli: Body revolution,workout 8: 32min + tredemølle,jogging:20min
4.Juli: Body revolution, cardio 2: 27min + Six week,Six pack, level 2: 29min + gåtur: 50min
5.Juli: Body revolution, workout 7: 31min + Extreme shed & shred, level 2: 44min
6.Juli: tredemølle,intervall: 60min + Body revolution, workout 8: 32min
7.Juli: Body revolution, cardio 2: 27min + gåtur/fjelltur( 10 første minutta var tiden det tok å gå bort til fjellet begynte, og 10 siste minutta og): 75min
8.Juli: Body revolution, workout 9: 30min
9.Juli: Body revolution, workout 10: 30min + Extreme shed & shred, level 1: 33min + Body revolution, workout 2: 33min + 30 day shred, level 1 og 3: 49min
10.Juli: Body revolution, cardio 3: 30min
11.Juli: Body revolution, workout 9: 30min
12.Juli: Body revolution, workout 10: 30min
13.Juli: Body revolution, cardio 3: 30min
14.Juli: Body revolution, workout 9: 30min + Body revolution, workout 10: 30min
15.Juli: FRI!
16.Juli: Body revolution, cardio 3: 30min + Body revolution, workout 9: 30min
17.Juli: Body revolution, workout 10: 30min + Body revolution, cardio 3: 30min
18.Juli: Body revolution, workout 11:32min + Body revolution, workout 12: 32min
19.Juli: Body revolution, cardio 3: 30min + Body revolution, workout 11: 32min
20.Juli: Body revolution: workout 12:32min
21.Juli: fjelltur:60min
22.Juli: fjelltur:31min + gåtur:40min
23.Juli: fjelltur: 52min + gåtur: 44min
24.Juli: FRI
25.Juli: FRI
26.Juli: FRI
27.Juli: FRI
28.Juli: FRI
29.Juli: FRI
30Juli: FRI
31.Juli: Body revolution, cardio 3:30min + Body revolution, workout 11: 32min
 
Nei nå er jeg klar for høst jeg!!
Merker at det har sklidd litt ut nå i sommer! Vekta har og gått opp litt..Men det kunne sikkert vært verre også...
Er hvertfall 64.0kg igjen....Så jeg klarer hvertfall å holde meg under 65! Får være fornøyd med det...selv om det er kjipt å ha gått opp!
Men NÅ, nå er det FULL SKJERPINGS!!
1.august idag og på tide å tenke i sunnere baner igjen;)

Har jo vært flink å trene i hele sommer egentlig...Med unntak av ei uke treningsfri forrige uke da:p
Satte hvertfall igang igjen igår! Det var egentlig ganske hardt, hehe;)
Det går fortsatt i jillian og body revolution...Men nærmer meg heldigvis slutten der! Ganske lei ja! Men det er jo veldig bra treningsopplegg, så jeg skal få fullført! Nå er det bare 5 treninger igjen så er jeg ferdig! woho:D
Planen etter det er å konkurrere litt med godeste Lucci :love7
:smiley-angelic008
Vi har planen klar og skal fra mandag trene tapout xt og et knallhardt løpeprogram som jeg veit jeg ikke vil klare siden 2km på 8minutter blir litt voldsomt, haha! men skal gjøre så godt jeg kan, så får målet heller være å bruke litt kortere tid for hver gang!
Så skal vi også hver første mandag i måneden se hvem skal løper 5km raskest, og hvem som tar flest strake pushups:)
Dette blir hardt! Men også kjempemotiverende:D
 
Nei nå er jeg lei av denne teite vektkurven min!
Opp ned, opp ned! Skal ingenting til før jeg går opp ivekt! Æsj altså!
Og jeg har faktisk trent masse itillegg! Trente jo nesten hver dag i hele sommer også!

Drittlei denne forbanna magen som aldri krymper... Krympa litt da... Men hadde forventa mye mer etter all treninga de siste mnd!
Ikveld har jeg faktisk sittet å lest endel om fettsuging! Så ja det skal ikke mye til nå før jeg gir opp.. Igjen...
Noe jeg hadde lova megselv å ikke gjøre:/

Men jeg gir det en siste sjangse.
Kommer til å slette dagboka her nå.
Så starter jeg på nytt mandag.. Kommer nok til å ha mandager til veiedag fremover.. Mest pga da kan det hende jeg klarer være litt ekstra flink i helgene også:)
 
Back
Topp