~Slankedagbok 2013~

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Dette er det SISTE forsøket jeg gjør!
Nå er jeg SÅ lei av å holde på med denne jojo-slankinga år etter år:(
Kommer jo aldri i mål...Har vært veldig nærme flere ganger, men så har det alltid gått skeis:(
Denne gangen skal jeg ikke gi meg!
Heldigvis har jeg enda noen få måneder på meg før bikinisesongen er her for fullt. Drømmen hadde jo vært å kunne vise meg offentlig i bikini uten å være flau. Har aldri turt å vise meg i bikini pga alt fettet som henger her og der:p

Skal veie meg 1 gang i uka og måle meg en gang i måneden!

Startvekt 2.april.2013: 69.0kg
Fettprosent: 29.0
Magefett:3
Muskelmasse: 46.5
Vannprosent: 50.3
Benmasse: 2.5
Alder: 30 (er 29)

Vekt 2.mai: 63.8kg
Fettprosent: 27,9
Magefett: 2
Muskelmasse: 43,7
Vannprosent: 50,7
Benmasse: 2,3
Alder: 26

Vekt 3.juni: 62,7kg
Fettprosent: 25,3
Magefett:
Muskelmasse: 44,5(5)
Vannprosent: 52,5
Benmasse: 2.4
Alder: 21

Vekt 1.august: 64 0 kg
Fettprosent: 27.3
Magefett: 2
Muskelmasse: 44.1(5)
Vannprosent: 51.1
Benmasse: 2.4
Alder: 26

Veiinger
2.april: 69.0 kg
5.april: 68.3 kg
12.april: 66.9 kg
19.april: 65.1 kg
26.april: 64.0 kg
3.mai: 63.2 kg
10.mai: 63.0 kg
17.mai: 62.8 kg
24.mai: 62.4 kg
31.mai: 62.4 kg
7.juni: 61.8 kg
14.juni: 61.8 kg
21.juni: 61.1 kg
28.juni: 62.4 kg
5.juli: 62.8 kg
12.juli:
12.juli: 63.6 kg
19.juli: 62.7 kg
26.juli:63.4 kg
5.august: 63.4 kg
9.august: 62.7 kg

Total nedgang: 6,2 kg

Målinger
2.April
Vekt: 69.0kg
Mage: 96cm
Midje: 81cm
Rumpe: 96cm
Legg: 39cm
Kne: 41cm
Lår: 60cm
Overarm: 30cm

2.Mai
Vekt. 63.8kg ( -5.2kg)
Mage: 90cm (-6cm)
Midje: 75cm (-6cm)
Rumpe: 95cm (-1cm)
Legg: 38cm (-1cm)
Kne: 39cm (-2cm)
Lår: 57cm (-3cm)
Overarm: 28cm ( -2cm)
Totalt: -21cm og 5.2kg

3.Juni
Vekt. 62.7kg ( -1.1kg)
Mage: 89cm (-1cm)
Midje: 74cm (-1cm)
Rumpe: 94cm (-1cm)
Legg: 37cm (-1cm)
Kne: 39cm (-0cm)
Lår: 56cm (-1cm)
Overarm: 28cm ( -0cm)
Totalt: - 5cm og -1.1kg

12.juli
Vekt: 63.6 kg ( + 0.9 kg)
Mage: 88cm (-1cm)
Midje: 75cm (+ 1cm)
Rumpe: 93cm (-1cm)
Legg: 38cm (+1cm)
Kne: 38cm (-1cm)
Lår: 56cm (-0cm)
Overarm: 28cm ( -0cm)
Totalt: -1cm og + 0.9 kg

1.august
Vekt: 64.0kg ( +kg)
Mage: 88cm (
Midje: 76cm(
Rumpe: 94cm (
Legg: 38cm
Kne: 38cm
Lår: 56cm
Overarm: 28cm
Totalt:

Nedgang i cm etter 3måneder: 27cm
Nedgang i vekt etter 3måneder: 5.4 kg

TRENING:
April: 1188 minutter
Mai: 2422 minutter
Juni: 2011 minutter
Juli:

Dette forbrenner jeg:
Body revolution, workout 1: 198kcal (28min)
Body revolution, workout 2: 272 kcal(33min)
Body revolution, workout 3: 278 kcal(32min)
Body revolution, workout 4: 243 kcal(30min)
Body revolution, workout 5: 246kcal(32min)
Body revolution, workout 6:46kcal(30min)
Body revolution, workout 7: 239kcal (31min)
Body revolution, workout 8: 272 kcal (32min)
Body revolution, woekout 9: 241 kcal (30min)
Body revolution, workout 10: 267 kcal (30min)
Body revolution, workout 11: 295 kcal(32min)
Body revolution, workout 12: 320kcal(32min)
Body revolution, cardio 1: 237 kcal (23min)
Body revolution, cardio 2: 282 kcal (27min)

Ripped in 30, week 1: 255kcal (30min)
Ripped in 30, week 2: 235kcal ( 30min)
Ripped in 30, week 3: 243 kcal(26min)
Ripped in 30, week 4: 228 kcal(28min)

Killer buns & thighs, level 1: 291 kcal (36min)
Killer buns & thighs, level 2: 302 kcal(37min)

30 day shred, level 3: 215kcal
30 day shred, level 2: 230kcal
30 day shred, level 1: 210kcal

Six weeks, six pack, level 1: 163 267 kcal
Six weeks six pack, level 2: 273 kcal(29min)

Extreme shed and shred, level 1: 287kcal (33min)
Extreme shed and shred, level 2: 283kcal (44min) 388

Shred with weights: 168kcal

Beachbody turbofire HIIT 30: 269 kcal(25min)

Tredemølle intervall, 45min: 432kcal
Tredemølle, intervall. 60min: 658 kcal

Da er jeg igang! Håper jeg...
Har hvertfall fullført dag 1 på 30 day shred! Trent det endel før..men nå er det jammen meg lenge siden jeg har klart å komt gjennom alle 30 dagene! SKAL ikke gi meg nå!

Var egentlig veldig lite gira på trening idag tidlig...meen så tenkte jeg jo på den forbaska vekta mi, så da var det bare å få på seg treningsklæra, og sette igang!
Gikk egentlig ganske fint når jeg var igang.. de 24 minuttene gikk jo overraskende fort. Og den gode følelsen jeg fikk etter økta var jo bare fantastisk:)

Om jeg nå klarer å komme igang med trening igjen, itillegg til å få orden på kostholdet også så må jo dette bare bli bra:)

Har tatt "før-bilde"...og fysj og æsj så det henger på meg.. Man kan tydelig se at jeg har lagt på meg altså..Så de bildene ga meg faktisk litt ekstra motivasjon! Nå gleder jeg meg bare til å komme inn i en god rutine igjen, og se kiloene går ned igjen:)

Da ble det 700 gram ned siden mandag. Fornøyd med det:) må det bare fortsette slik fremover:)

Er kommet litt igang med trening.. ikke blitt all verden, men litt er bedre enn ingenting hvertfall. Fullført dag 3 på 30 day shred idag. Det er da noe:)
Håper på mer trening fremover, men først og fremst er det jo kostholdet som må endres! Det har hittil gått bra:) har registrert meg på vektklubben.no for litt ekstra motivasjon:)
Så satser jeg på at det går seg til, den gode treningsrutinen jeg en gang hadde vil komme tilbake for fullt og at jeg faktisk vil lykkes denne gangen:)

Fredager blir min veiedag. Så nå skal jeg ikke på vekta igjen før neste fredag. Må slutte å veie meg så ofte som jeg har gjort. Det er nok ikke så bra i lengden..

Nå står helga for tur igjen da.. Veldig spent på hvordan det vil gå. Har ikke tenkt å skeie ut noe.. Men om jeg "må"(hehe) så skal det KUN være en liten ting:)

Ikveld blir det kylling og Wok hvertfall, og imorgen blir det sikkert pizza eller noe slikt. Skal spise saakte og ikke kaste meg over maten. så skal jeg før hvert måltid drikke to glass vann..
Motivasjonen er heldigvis stigende så nå får jeg bare krysse fingrene og håpe på det beste:)

Håper også å få til litt mer trening neste uke. Har en plan om å komme igang med jogging igjen:) har jo tredemølle så det er jo lett tilgjengelig hvertfall;)

Fredag og veeeiedag!!
Vekta viste idag 66.9kg. Noe jeg er strålende fornøyd med!! Har gått ned 1.4kg denne uka. Hurra!!:D
Slik må det gjeerne fortsette;)

Uka som har vært har gått veldig fint egentlig,, Ikke trent noe annet enn 30 day shred da..men 24minutter hver dag er hvertfall mer enn 0 minutter;)
Fullførte dag 10 idag, så imorgen starter jeg på level 2. Blir bra det..begynte jo bli ganske lei level 1 nå..:p

Kostholdet har vært helt greit...synes selv jeg har vært flink:p Har slutta helt med småspising og snop- helt utrolig!=)
Eneste jeg har skeia ut med var en kopp kakao tirsdag,,,og litt vafler igår..Men har hele tiden holdt meg innafor kalorigrensa så da tror jeg ikke det er så ille...
Men spiser nok litt mye karbohydrater..Det skal jeg prøve å kutte litt ned på fremover:)

Helg igjen da...vanskelig vanskelig...hehe...helgene er ikke lette..men det gikk jo fint sist helg, så da håper jeg det vil gå like fint nå=)
Det er jo lov å kose seg litt når det er helg...men man skal jo ikke ta helt av heller:p
Jeg skal fortsette å telle kalorier, skal ikke over kcal-grensa mi selv om det er helg..
Det eneste jeg har kjøpt inn som snacks er pistasjis og nutrilettebar...Det får holde:)

Nå er jeg veldig spent på hvordan det vil gå fremover...håper jeg får det til denne gangen altså! Det er ikke noe kjekt å mislykkes gang på gang.
Motivasjonen begynner hvertfall å bli veldig bra, så da krysser jeg fingrene!!:)

Nå er jeg GLAD!
Det er fredag igjen,,,og veiedag!
Og jeg jubler!!! Har gått ned 1.8kg denne uka!! Det er jeg kjempefornøyd med!!
Det vil si jeg har faktisk gått ned 3.9kg siden 2.april! Jeg er så glad!
ENDELIG får jeg det til!!!

Føler jo ting går veldig bra. Har klart å skjerpe kostholdet veldig, itillegg til at jeg trener litt...Det funker tydeligvis:D
Teller kalorier, og det skal jeg hvertfall fortsette med!
Desverre har det ikke blitt så mye trening denne uka heller...men har hvertfall trent 30 day shred hver eneste dag siden dag 1. Har akkurat fullført dag 17 nå.. Synes det går veldig fint..merker faktisk at formen har blitt litt bedre også..Vekta har jo og gått ned så noe må da ha skjedd;) buksene sitter og litt løsere på meg..og det gir en så god følelse! For 1 mnd siden var alle buksene kjempetrange!
Er veldig spent på hvordan cm og vekt ser ut på dag 30.
Har jo og tatt litt bilder underveis,, har ikke sammenligna de enda...venter til dag 30 med det, hehe:)

Jeg har såvidt kommet igang med litt jogging også...men ikke mye...ble en halvtime forrige søndag, og en halvtime igår...håper på litt mer enn det fremover=)

Tusen takk!:) Er vanvittig stolt av megselv, haha:p Trodde ikke det var mulig at JEG klarer å gå ned over 1kg i uka! Virker jo helt rart...Før har jeg jo "alltid" gått ned max 300-400 gram i uka...eller gått opp...
Håper bare ting fortsetter slik, og det ikke plutselig snur!

ps. FLINK er du jammen selv!:D

Tusen takk!:) Er vanvittig stolt av megselv, haha:p Trodde ikke det var mulig at JEG klarer å gå ned over 1kg i uka! Virker jo helt rart...Før har jeg jo "alltid" gått ned max 300-400 gram i uka...eller gått opp...
Håper bare ting fortsetter slik, og det ikke plutselig snur!

ps. FLINK er du jammen selv!:D
400 gram er ganske bra hvis man ikke har for mye å ta av;) husk det :D

1.1 kg ned denne uka og jeg er kjempefornøyd!!!
Ny vekt er 64.0kg:D
Nå har jeg gått ned 5kg siden 2.april- Det føles så godt!
Buksene er ikke trange lenger og jeg føler meg så mye bedre:)
Motivasjonen er super! Så nå skal jeg stå på fremover så kanskje når jeg målet mitt til sommeren:D

Jeg har også kommet igang med løping igjen. Love it!:D
Fullførte dag 24 på 30 day shred idag, så nå har jeg snart fullført det opplegget også:)
Veldig spent på det endelige resultatet! Men merker jo MYE har skjedd...Ikke bare med vekta/cm, men formen min har blitt mye bedre også. det føles godt=)

-21cm og -5,2kg på bare EN måned ble resultatet etter veiing og målling idag!
Fy flate jeg er glad! og stolt!
Er godt igang med treninga, så det har nok hjelpt på! Men det at jeg har klart å endra kostholdet såpass mye har nok og veldig mye og si! Jeg er så stolt av at jeg endelig har fått det til!:) Nå må det bare fortsette slik!

Har akkurat fullført dag 29 på 30 day shred! Så da har jeg faktisk bare en dag igjen så har jeg fullført det! juhuuu:D
Merker det har skjedd mye med kroppen ukene jeg har trent dette! formen har virkelig blitt mye bedre! Og det føles så utrolig godt!
Siden det er siste dag på 30ds imorra så skal jeg jo ta bilde igjen. Ikke sammenligna bilder jeg har tatt underveis. Så det blir spennende!! Håper bare det syns litt at jeg har gått ned:)

Itillegg er jeg jo igang med løping på mølla. Love it!
Prøver å få til 4 økter i uka hvertfall på den=)
Etter 30 day shred er fullført får jeg se hva jeg bytter det ut med;) Men har 2 treningsdvd`er jeg har veldig lyst å teste ut=)

Imorgen er det jo fredag og den "offisielle" veiedagen min! Håper bare jeg klarer å holde vekta på 63.8kg da også!
Bare 200gram ned i såfall denne uka..men det er jeg fornøyd med. Er ikke helt ferdig med mensen enda. Så da skal jeg være kjempeglad om jeg i det hele tatt klarer å få nedgang!
Skal være fliiink idag hvertfall:)

Juhuuu!!! 63.2kg er mi nye vekt etter veiinga idag! Ned 800 gram denne uka:D Jeg er kjempefornøyd!!
Nå har jeg totalt gått ned 5.8kg! Og det på bare en måned!!

Kan ikke helt fatte at jeg får det til denne gangen! Kan ikke huske at det har gått så greit før altså!
Men merker jo veldig at motivasjonen er bedre enn den har vært på leenge, formen er mye bedre, og humøret er faktisk veldig bra om dagen:D
Håper bare det vil fortsette å gå bra nå da..Forventer jo ikke like stor nedgang fremover, men så lenge vekta går litt ned hver uke så skal jeg være kjempefornøyd!:)

Fullførte jo 30 day shred idag:D Veldig stolt over at jeg klarte å komme meg gjennom det opplegget altså!
Men hva nå??
Tror jeg fra mandag skal teste ut 2 treningsdvd`er jeg kjøpte i iform. Ene er fokus på mage og den andre er styrke!
Itillegg til et par økter på tredemølla i uka og litt gåturer så tror jeg det kan bli bra! Jeg har hvertfall en plan;)

Kostholdet går og bra! Bruker shape-up-appen, Og tror egentlig den har hjulpet meg veldig mye! Litt kjedelig å telle kalorier da...men for en periode skal det gå bra! Veldig greit å vite hva jeg faktisk får i meg!:)

Fredag ja, og heelg! Godt det! :p
Ingen store planer denne helga. Er hjemme med barna. gubben er på jobb og blir borte noen dager.
Får se hva jeg finner på med barna...Håper på fint vær så vi kan være masse ute. Men det ser vel heller dårlig ut! Det har faktisk snødd idag!! Grrr!! Vil ha vår!!!

Imorgen skal vi hvertfall handle inn noe godt å kose oss med. Tror det blir hjemmelaga pizza til mat. Så har jeg lyst på is eller en troika=)
Skal begrense meg! Men litt godt er jo lov;)

Så får jeg se om det blir tid til noe trening. Hadde igrunn vært litt godt med en treningsfri dag.:p

Skal stå på skikkelig til uka! Er fast bestemt på at jeg skal ha nedgang neste fredag og! Tør jeg håpe på 62-tallet???
Åh DET hadde jo bare vært helt fantastisk!!

Legger ved bilde av resultatet etter 30 day shred:

%C3%A6sj-jpg.13309

Her er oversikta over treninga mi i april:D

Mitt mål er 1000 minutter
starter litt forsiktig hehe

1188/1000

0 minutter igjen:D

01 april -
02 april -
03 april - Level 1. 30 day shred: 24minutter
04 april - Level 1. 30 day shred: 24minutter
05 april - Level 1. 30 day shred: 24minutter
06 april - Level 1. 30 day shred: 24minutter
07 april - Level 1. 30 day shred: 24minutter
08 april - Level 1. 30 day shred: 24minutter
09 april - Level 1. 30 day shred: 24minutter
10 april - Level 1. 30 day shred: 24minutter
11 april - Level 1. 30 day shred: 24minutter
12 april - Level 1. 30 day shred: 24minutter
13 april - Level 2. 30 day shred: 25minutter
14.april: Level 2. 30 day shred: 25min + Tredemølle: jogging: 30min
15.april: Level 2. 30 day shred: 25min
16.april: Level 2. 30 day shred: 25min
17.april: Level 2. 30 day shred: 25min
18.april: Level 2. 30 day shred: 25min
19.april: Level 2. 30 day shred: 25min + Tredemølle: intervall: 60 min
20.april: Level 2. 30 day shred: 25min
21.april: Level 2. 30 day shred: 25min + Gåtur: 35min
22 april -Level 2. 30 day shred: 25min + gåtur: 27min + elipsemaskin: 30min
23 april - Level 3. 30 day shred: 25min + gåtur: 25min
24 april - Level 3. 30 day shred: 25min + Tredemølle, jogging;30min
25 april - Level 3. 30 day shred: 25min + Tredemølle, jogging: 35min
26 april - Level 3. 30 day shred: 25min + Tredemølle,intervall: 45min + Tredemølle, gåing: 60min
27 april - Level 3. 30 day shred: 25min+Tredemølle,intervall:45min
28 april - Level 3. 30 day shred: 25min+Tredemølle,intervall:66min
29 april - Level 3. 30 day shred: 25min + Tredemølle , jogging/løping: 35min
30 april - treningsfri

Det har blitt mandag igjen, og ny slankeuke er igang! Hurra for det!
Merker ting er mye lettere i ukedagene enn det er i helga:p
Likevel klarte jeg meg ganske så bra gjennom helga vil jeg si:) Det ble ingen store utskeielser hvertfall.
Koste meg med litt is på lørdag bare. Men det er lov;)

Vekta fredag stoppa på 63.0kg. Noe som vil si jeg klarte å gå ned hele 200gram forrige uke:p
Men det er jeg faktisk fornøyd med. Frykta jo oppgang siden jeg tidligere i uka hadde gått opp.
Heldigvis gikk det greit!
Men nå til fredag så SKAL jeg se 62-tallet altså! ;)

Treninga går veldig veldig bra!
Etter jeg fullførte 30 day shred begynte jeg rett på jillian igjen:p Denne gangen Ripped in 30! Knallgode øvelser!!
Så uke 1 av 4 er fullført:D
Har ikke fullført dette opplegget før, så det blir spennende å se =)
Og idag starta jeg itillegg med body revolution! Fullført det før da...Men da med elendige resultater, noe som garantert var pga kostholdet var dåårlig da jeg trente det sist:p Men nå er hvertfall kostholdet på riktig spor, så denne gangen skal jeg ha utrolige resultater;)
SKAL BLI FIN TIL SOMMEREN!
Så nå skal jeg gi alt fremover!! Er kjempemotivert til å få det til nå:-)

Så starta jeg på dette idag. Tar jo ikke mange minuttene pr dag det, så skader jo ikke å prøve:D

934043_10152814599210788_226948223_n.jpg

Edit:
Trener så mye for tiden, så venter litt med denne...bli ferdig med ripped in 30 først hvertfall;)

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her.
For å ta forrige uke først så fikk jeg se 62-tallet:D Det var kjempegøy!!
Var ikke noe stor nedgang men så lenge det går nedover så skal jeg være fornøyd!
Forrige ukes vekt ble altså 62,8kg, Noe som vil si 200 gram ned!

Så til denne ukas veiing! Klarte 400gram ned. Så ny vekt er 62.4kg;)
Fornøyd med det!!
For kostholdet har ikke vært bra denne uka!!:p
Onsdag hadde min sønn 6års dag.. Da bke det oreokake og muffins<3
Har itillegg blitt litt feil mat og litt godteri og slik:p

I helga nå har vi feira bursdag, så da ble det enda mer kaker, pizza,pølser med brød, is,osv!
Jeg unnte meg nok litt mer enn jeg burde ha gjort:p

Har vært flink med treninga da! Blitt 10 timer til nå denne uka:)
Så håper det "redder" meg litt og jeg slipper å gå opp i vekt!

Skal uansett skjerpe meg med kostholdet heretter:D
Så håper jeg å klare 61.9kg til neste veiing! DET hadde vært helt utrolig om jeg klarte:D

61.9 ble det ikke! Pokker og!!
MEN jeg er likevel fornøyd . Vekta er helt lik som forrige uke. Dvs jeg har ikke gått ned noe denne uka.
Forrige uke var det jo som sagt masse utskeielser. Men siden vi feira 6års dagen til eldstemann så var det lov:-)
Gikk hvertfall opp 2kg etter forrige helg:p sånn går det når man unner seg litt for mye;)
Men jeg klarte hvertfall å få vekk igjen de kiloene jeg gikk opp. Noe jeg er veldig glad for:)

Denne uka har gått veldig fint. Planen var jo egentlig å ha ei litt roligere uke, og ha minst 2 treningsfrie dager.
Deet gikk litt skeis:p har trent hver dag. ;)
Har ikke ro i ræva tydeligvis:p

Kostholdet har vel ikke vært heelt bra.. Meen har jo trent så mye, så jeg har hvertfall ikke oversteget kalorigrensa mi.. Så da gjør det ikke såå mye likevel:p
Men skal såklart skjerpe meg! Hvertfall litt:p

Fikk også mensen idag, så pga det er jeg jo også veldig fornøyd med at jeg slapp noe oppgang:-)

Har godtatt at det blir vanskeligere å gå ned ivekt nå, så skal ikke ha så store vektmål fremover. Men å holde vekta stabil skal jeg klare! så får jeg bare håpe at jeg vil gå ned litt likevel:)
Treninga er nok mest i fokus nå!
Har fått skikkelig motivasjon, og det er helt fantastisk:D
Slik skal det fortsette:D

Et lite armbilde, tatt idag:)
Ser jo det begynner se bra ut på oppsiden:)
Men synes ikke det har skjedd noe under arma:/ det syns kanskje ikke så mye på bildet men det er endel å ta i/henger!
Tar gjerne imot tips om hvordan stramme arma på undersiden:-)

ImageUploadedByBV Forum1370027167.062742.jpg

Oi, så fine armer du har:D Vil jeg og ha:D
Dips er fint for underarm... Også kan du ha vekter bak nakke som i jm videoene.. Bruk litt tunge vekter... Eller strikk... Strikk er veldig bra:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk for skryt og tips!:D

Armene er jo ikke det som plager meg mest, men hadde jo vært greit å få vekk det henget under der! Syns jo ikke så godt på bildet men jeg lover deg at heng er der:p

Får fortsette med jillian:D masse gode styrkeøvelser for armer i body revolution hvertfall:)

Mitt mål i mai er 1500 minutter

2422/1500:D:D:D:D:D

0 minutter igjen!

1.mai: Level 3. 30 day shred: 25min
2.mai: Level 3. 30 day shred: 25min + Tredemølle, jogging: 35min
3.mai: Level 3. 30 day shred: 25min + Tredemølle, intervall: 66min
4.mai: Six weeks, six pack: 31min + Tredemølle,jogging: 35min
5.mai: Extreme shed and shred.level 1: 33min + extreme shed and shred. level 2: 44min
6.mai: Ripped in 30, week 1: 30min + Tredemølle, intervall: 45min + Gåtur: 60min
7.mai: Ripped in 30, week 1: 30min
8.mai: Ripped in 30, week 1: 30min + Gåtur:45min + Shred with weights: 24min
+ Tredemølle, intervall:30min
9.mai: Ripped in 30, week 1: 30min + Tredemølle, intervall: 30min
10.mai: Ripped in 30, week 1: 30min + Tredemølle, intervall: 45min + gåtur:50min
11.mai: Ripped in 30, week 1: 30min
12.mai: Ripped in 30, week 1: 30min
13.mai: Ripped in 30, week 2: 30min + Body revolution, workout 1: 28min + Beachbody turbofire HIIT 25: 20min
14.mai: Ripped in 30, weel 2: 30min + Body Revolution, workout 2: 33min
15.mai: Ripped in 30, week 2: 30min+ Body revolution, cardio 1: 23min + Banish fat, boost metabolisn: 48min
16.mai: Ripped in 30, week 2: 30min + Body revolution, workout 1: 28min + Tredemølle,intervall:60min
17.mai: Ripped in 30, week 2: 30min + Body revolution, workout 2: 33min
18.mai: Ripped in 30, week 2: 30min + Body revolution, cardio 1:23min
19.mai: Ripped in 30, week 2: 30min
20.mai: Ripped in 30, week 3: 26min + Body revolution, workout 1: 28min + Tredemølle, løping: 20min + Gåtur: 40min
21.mai: Tapout xt: 36min + Body revolution, workout 2: 33min + Gåtur: 60min + Tredemølle, intervall: 35min + Ripped in 30, week 3: 26min
22.mai: Body revolution, cardio 1: 23min + Tredemølle, intervall: 35min
23.mai: Body revolution, workout 1: 28min + Ripped in 30, week 3: 26min + Tredemølle intervall: 45min + Shred with weights, level 2 :24min
24.mai: Body revolution, workout 2: 33min
25.mai: Tredemølle, jogging: 20min
26.mai: Body revolution, cardio 1: 23min + Ripped in 30, week 3: 26min + Beachbody turbofire, HIIT 30: 25min
27.mai: Body revolution, workout 3: 32min + Ripped in 30, week 3: 26min + Tredemølle intervall:45min +
28.mai: Body revolution, workout 4: 30min + Ripped in 30, week 3: 26min
29.mai:Ripped in 30, week 3: 26min + Body revolution, cardio 1: 23min + Tredemølle, intervall: 45min
30.mai: Body revolution, workout 3: 32min + Ripped in 30, week 4: 28min + Tredemølle, jogging: 30min
31.mai: Ripped in 30, week 4: 28min + Tredemølle, intervall:45min + Body revolution, workout 4:30min

Back
Topp