Slanke seg uten motivasjon

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Uff, jeg er 1,77 høy og er vel ca 76-77kg. Jeg har alltid vert slank før jeg fikk snuppa. Jeg var 64kg før jeg ble gravid. Og jeg følte det var greit å ligge der, men ikke over 70kg. Nå henger magen, og rumpa og lårene er bare masse fett..[:'(] Må minst ned 8 kg føler jeg. Men hvordan komme igang????

Jeg har rokkeringen klar, men er ikke flink å bruke den. Hvordan få vekk magen? situps eller?? Har ingen motivasjon i det hele tatt.. Hvordan begynner jeg?? Har jo så klart lyst å få bort de ekstra kg, men er veeeldig glad i cola og snop.. Cola greier jeg aldri å kutte ut, så det får bare være. Noen som har noen gode triks på å komme igang???

Bli gravid og spy noen uker, da renner kiloene av[:'(][:'(][:'(]

hehe...

Hilsen 4 kg lettere, men dritt lei av å være kvalm[;)]

ORIGINAL: Trikken

Bli gravid og spy noen uker, da renner kiloene av[:'(][:'(][:'(]

hehe...

Hilsen 4 kg lettere, men dritt lei av å være kvalm[;)]

hehe.. har lyst å prøve på nr 2 nå snart, men derfor vil jeg ned et par kg først. sist jeg gikk gravid fikk jeg så sinnsykt lyst på all slagt mat, så gikk bare opp og opp jeg[:-] kjipt å være kvalm hele tiden ja. stakkar deg som har spydd i flere uker..

Beklager, men triks funker sjelden. Til syvende og sist er slanking verdens enkleste regnestykke.  Når man ser på antall forbrendte kcal og antall inntatte kcal i løpet av en dag, må antall forbrente være høyere enn det inntatte for å gå ned, likt for å bli på samme vekt, og inntatte høyere enn forbrente for å legge på seg.

Den letteste måten er da å kombinere et lavere kcal inntak med økt fysisk aktivitet - da  slipper man være så ekstrem på en av delene. Om man da også sørger for at man har et sunt kosthold (ikke bare få kcal) oppnår man noen "bonuseffekter" - man får en sunnere helse, man klarer lettere å holde seg til et riktig kcal inntak (et sunt kosthold metter i utgangspunktet mer enn et kosthold basert på animalsk fett og raske karbohydrater) og man får på sikt bedre utbytte av treningsinnsatsen.

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!

Et motiverende bilde av deg selv som du pleide å være på kjøleskapdøra kan stagge de fleste fristelser[;)]
Dessuten kan det være mye trim i noe du liker å gjøre f.eks om du liker å dra i svømmehallen med barnet ditt,
om du har lyst til å lære å danse swing.
Hvis du først begynner et sted kan det fort være at motivasjonen til å fortsette kommer av seg selv[;)]

Back
Topp