Slanke krem?

Maliya!

Elsker forumet
Noen som har prøvd sånn anti-celulitte krem? Har det noe for seg?

Jeg er igang med det nå og håper det virker litt...

Tror ikke det har noen effekt nei. Cellulitter får man vel på grunn av fettcellene i kroppen, husker ikke helt hva det var de gjorde, men jeg tror ikke noen krem kan fikse det. Som nevnt kan dyp stimulering hjelpe litt, men det er kortvarig effekt.

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

HAHAHA,jaja,snakk om å være lettlurt[;)][8D] D er stort sett bare tull da..like god effekt av å skrubbe seg med olivenolje og kaffegrut i dusjen eller med en skrubb hanske for å påånå blodsirkulasjon= mindre cellulitter.[:)] Gjør d gjerne hver dag...med bevegelser nedenifra og opp ,gjerne sirkelbevegelser...og gjerne ganske hard massasje på lår og rumpe slik at man blir varm og rød...så bruker du en fet krem etterpå på hele deg...beste cellulitt behandlingen som finnes. jeg jobber med cellulittbehandlinger så dette vet jeg. Alle sånne anticellulittkremer er bare for å selge asså...folk kan vel føle de hjelper men d er bare tull. Er d koffein i kremen så er d bra..d er isåfall d eneste som virker oppstrammende og slankende..men da kan du like gjerne smøre deg med kaffe da og drikke d[;)] en vanlig fet krem og massasje /skurbb er d beste[:)]

Er jo ingenting som hjelper mot cellulitter i lengden- er de kommet, er de kommet for og bli! Men om man trener og blir oppstrammet, kan det redusere litt! Man reduserer også for framtiden om man drikker mye vann!

Ja der blei jeg lurt gitt!! Æsj da noe så dumt. Også de kremene som koster så mye da!

Å ja det var lurt, så forresten på tv shopp nå om en sånn masasje sak som maserer bort fettet og man blir super tynn og lekker uten å måtte trene og spise sunt...jaja, mye man kan kjøpe men lite som virker annet en sunt vett og trening.. Har ikke sett sånn gummi massaje sak so du snakker om på Hennes jeg da men får ta en tur innom å se igjen.

Back
Topp