Slalom....

Lillina

Forelsket i forumet
Har så sykt vondt i hoftene [&:] og i morgen skal jeg på fjellet å kjøre slalom med mini...
Håpe det går bra...[:D]

Anbefaler deg å la være! Det blir nok ti ganger værre etterpå, snakker av erfaring[:)]

Jeg hadde ikke stått på slalom i din situasjon.

Jeg har droppet det iår, da jeg har litt vondt i korsryggen... Man vet heller aldri om en f.eks blir påkjørt bakfra i bakken, jeg synes det er for skummelt [:)]

Jeg kjørter masse med eldstemann ... må bare ta litt hensyn til størrelsen på magen, men har ikke fått kjørt noe i år..[:(] har jo sovet og vært kvalm.. gått glipp av 2 turer til kvitfjell[&:]

Får prøve på litt lettere turer i trekket med mini, så får e se hvordan de går.. hvis ikke må jeg vel ta på natoplankane og ta en liten tur [8D]

STORE problemer med å holde meg unna skiløypene .... faktisk verre enn å slutte å røyke [;)]

Jeg har blitt invitert med til hemsedal i påsken, men jeg tør ikke... jeg er ikke noe flink til å stå på snowboard så jeg faller hele tiden og da er jeg redd for at jeg skal skade mini...

Så lenge du har vondt så hadde jeg latt vær. Vet hvor vanskelig det kan være, men som snartmammatil5 skriver, snakker av erfaring her og. Lå rett ut i flere dager sist graviditet selv. Hadde også da litt vondt i hoftene....[;)]

hmmmm, gi deg ihvertfall om du får mere vondt. Jeg har kjørt litt med guttungen på 3, men er veldig forsiktig, kun barnebakke og gir meg så fort jeg får litt vondt..
Lykke til uansett hva du bestemmer deg for. Men lytt til kroppen din

Back
Topp