Krösa Maja
Forumet er livet
Noen erfaringer med det? Blir det vondere, eller er det bra med disse bevegelsene ? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva sier legen at du kan prøve da?
Jeg hadde nok ikke turt med tanke på fall.. Langrenn på flatmark kanskje, men...
Men om de går i skiløypa, så kan jo du gå på beinaSå risikerer du ikke fall! Evnt ta av skiene i bakker?
Ja, men det er ikke like gøy så derfor jeg lurte på om noen hadde erfaringer med dette.
Kan prolaps bli verre av fall?
Har ikke helt satt meg inn i hva det er enda![]()
Jeg fikk en alvorlig sekvresert prolaps for 4 år siden, som tok relativt lang tid komme tilbake fra (ifht aktivitet og trening) langrenn hjalp meg veldig. Mye fordi det er bevegelser som er så og si fri for belastning. Bare pass på å finpusse teknikken, gjerne ta et teknisk kurs.
Svømming anbefaler jeg på det sterkeste.
Alpint : vær sikker på at du er friskmeldt i ryggen. Skal lite til å feilbelaste pga ulent terreng og høy fart.
Jeg er ingen ekspert... snakker kun fra egen erfaring![]()
Jeg hadde absolutt ikke tatt sjansen på at det IKKE blir verre med fall.. I verste fall kan det gå ut over nerver..
Men samtidig er det jo bra å være aktiv. Lette turer i ujevnt terreng er vel bra, mens ting som gir vridninger i ryggen ikke er heldig.
Var erfaring jeg ville ha![]()
Har slitt med ryggen nå i ett år uten at den har blitt bedre. Så er så lei av å venteElsker slike vinter aktiviteter, så kjipt å bare være den som ser på
![]()
Da kan vi prøve litt langrenn i det minste da![]()
Svømming skal jeg også prøve, men det blir uten barnJa start med det. Og se hva du klarer derfra.
Igjen: svømming er å anbefale. En gang i uken gjorde underverker for meg