• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

slagpasienter???

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
noen som har hatt slag her???  fant de ut hvorfor du hadde det????

noen??

??

Aldri hatt slag, men vet jo om mange som har hatt det.. Og de har vel som oftest fått vite hvorfor?!

ja det får man, men lurte bare på om det var flere her inne som har fått det i ung alder??? og hvorfor liksom..

Min søster fikk blodpropp i hjernen på ferie i Danmark av en alder av 27 år gammel...var helt grusomt..
Heldigvis gikk det veldig bra hun ble operert med en heeelt ny metode i Danmark.Så i dag er hun helt fin sliter
litt med hodepine og å gå på blodfortynnende medisiner.Hun fikk beskjed av legene at det var 99% så fant man ikke ut hvoror man
fikk det.Men de trodde det var p-pillene som hadde gjort at hun fikk det..

oki, veit du hvordan type hjerne slag hun fikk? navn?   hvorfor ble hun operert??

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

oki, veit du hvordan type hjerne slag hun fikk? navn?   hvorfor ble hun operert??

Nei det vet jeg ikke...trodde bare det het blodpropp i hjernen jeg..for å få den vekk så hun skulle slippe å få den igjen.

ok, håper hun har det bra da:)

er forskjllige diagnoser altså navn på hjerneslagene. hvor der er i hodet og om det er vene eller åre[:)]

ok, håper hun har det bra da:)

er forskjlli
ge diagnoser altså navn på hjerneslagene. hvor der er i hodet og om det er vene eller åre[:)]

Hun har det veldig bra[:D][:D][:D]hun var oppe å hopept dagen etterpå[:D]

såpass, noen som er heldige hverfall[:D][:D][:D] så bra og høre.

det er vell sånn vist de oppdager det raskt så blir det mindre sen skader

såpass, noen som er heldige hverfall[:D][:D][:D] så bra og høre.

det er vell
 sånn vist de oppdager det raskt så blir det mindre sen skader

Ja hun var veldig heldig hun og fam satt på resturant i danmark og spiste lunsj hun falt om der satt det en sykepleier å kom til raskt,så ble hun kjørt på sykehus,å de hadde funnet en metode som var lite utprøvd å han legen som hadde holdt på med dette var tilfeldigvis på jobb den dagen så hun hadde max flaks opp i alt dette.

Håper det går bra med deg også[:)]

Back
Topp