Slag mot magen

Nora89

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
En hund hoppet på magen min idag når jeg satt i sofaen. Labben landet nederst på magen. Ganske stor hund på 45kg. Gjorde bare vondt idet hunden traff, men er jo livredd for noe har skjedd. Men har jo ikke blødninger eller vondt lenger. Så jeg lurer jo litt på hvor mye de tåler? Er 12+4.

En hund hoppet på magen min idag når jeg satt i sofaen. Labben landet nederst på magen. Ganske stor hund på 45kg. Gjorde bare vondt idet hunden traff, men er jo livredd for noe har skjedd. Men har jo ikke blødninger eller vondt lenger. Så jeg lurer jo litt på hvor mye de tåler? Er 12+4.

Tåler mye.
Nevøen min på 7 år fant ut at han ville overraske meg med et hopp på meg mens jeg lå på sofaen og sov. Vi har alltid herjet mye, frem til jeg ble gravid... 25 kg, full fart ovenfra, landa med hele kroppen hans og de spisse knærne rett på magen min. Dette var forrige uke. Gjorde vondt der og da, men føltes bra etter det. Har ul idag, så finner vel ut om alt er bra, men føles bra ut iallefall.

Jeg har to viltre barn som både sparker og hopper på magen (ikke med vilje, men det skjer), går helt fint.

Jeg har også 2 aktive små som liker å leke rundt meg og gjerne oppå meg, så blir litt dunk, spark og slag. Virker som det går greit. Jeg trøster meg med at da mamma var høygravid med meg skled hun og falt på isen, skled bort gjennom PÅ magen. Det har gått relativt bra med meg, hehe...

Som de over sier, dette har nok godt bra! Har også to viltre barn i hus som hopper på meg om jeg sitter (eller ligger som jeg gjør ofte for tida!) i sofaen :P Skal ganske mye til for at det går galt.

Back
Topp