Slag i trynet..

Antronettesbaby

Betatt av forumet
Idag da jeg er 10+2 kom kvalmen!! Trodde ikke jeg kunne bli kvalm jeg! Forrige svangerskap (med gutt) var jeg ikke litt småuggen engang.. Er det vanlig at kvalmen kommer så "seint" i svangerskapet?

Ja, dessverre, fikk det med nr 2.

Med nr en var jeg kvalm fra uke 3 (derfor jeg oppdaget graviditeten)... Og denne gangen fra uke 4 :P

Så... det er mulig at den kommer seint ja..

Jeg er 9+4 og først nå begynt å merke kvalmen for fullt. Trodde jeg skulle slippe unna :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vet ikke om det er vanelig, men uff så kjipt! Jeg er nå litt over 11 uker og her har kvalmen endelug båegynt å slippe litt, selv om formen er helt ute og kjøre..
Men når man har holdt seg vekke fea kvalmen frem til uke. 10, skjønner jeg det var et slag i tryne ja...
Meen, det kan være omgangen også da, det går over hele landet nå. Så vi får håpe det, det går tross alt ganske fort over:-)
Eller så kan det være at du er heldug og bare er kvalm i dag:-)

God bedring :-) Håper du slipper unna en langvarig kvalme :-)

Hcg er vel høyest mellom uke 10 og 12/13, så det kan jo være du ikke har den så lenge?

Velkommen etter... kvalmen er noe dritt. Jeg har vært kvalm siden uke 4.. og d har vært så slitsomt. Har blitt litt bedre, ( er i uke 13 nå..) så håper at kvalmen snart slipper taket..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Denna gangen kom det ca uke 9 , med guttungen kom det i uke 5 .

Jeg ble håpløst kvalm rundt uke 5, og har hatt null energi! Er 11+3 nå, og har endelig fått litt energi igjen! Og nesten ikke kvalm

Sent from my iPad using BV Forum

Her begynte kvalmen uke 8, og varer.. Er spent på hvor lenge jeg også..:( det er spesielt vanskelig å holde det skjult på jobben :s

God bedring, håper det blir kortvarig kvalme :)

Ble sykt dårlig ette uke 12 me prinsessa håpe ikke dt skjer nå, men er redd for det hatt noen dage hvor jeg har vært uggen å kasts opp

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp