Sladrevennliste

Jeg har fått meg sladrevenn [:)] det er fiorelina!![:D]
Kan du skrive meg på lista Trin! Jeg sliter litt med de PM greiene, får det ikke til... [8|][:(]

Fiorelina hadde en sladrevenn fra før, så vis noen trenger en bare si i fra -jeg stiller opp! [:D]  ("sladrer" selvfølelig for deg også fiorelina [;)][:D])

Jeg trenger en sladrevenn j

Jeg trenger også en sladrevenn!!! Noen som vil??
[:D]

Trin - gidder du å lage en egen liste i første innlegg med de som spør etter sladrevenner?
så kan de finne hverandre der[;)][:D]

Jeg og MammaAne er sladrevenner! [:D]

Jeg har fått en sladrevenn :)
Sandra21 (5.mai) - Divinity (15.mai)

jeg og lillea er herved sladrevenner!

ORIGINAL: maibabyivente

[8D]maibabyivente og badekar er sladrevenner, men i stedet for 10 mai, har begge fått endret termin til 15 og 16 mai[;)] Ikke så nøye,men...

det er mange av de terminene som ikke stemmer..... men så viktig er det vel ikke

noen så kan hjelpe meg, er ikje så flinke me data[:)]. kossen får eg opp sånne bilder av hvor langt jeg er på vei å ka tid eg ska ha å sånn..alle har jo sånn..eg o vill[:D]

Jeg er sladrevenn for Pivi (hun har termin 31.mai)

ORIGINAL: anetta23

noen så kan hjelpe meg, er ikje så flinke me data[:)]. kossen får eg opp sånne bilder av hvor langt jeg er på vei å ka tid eg ska ha å sånn..alle har jo sånn..eg o vill[:D]

Se her:

http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=9193

får se om eg får d te då:)

hei hei, jeg har ingen sladrevenn..[8|] hva går det ut på da? vet ikke no om det jeg....[8|] 

ORIGINAL: Trine82

flere som har fått sladrevenn her i det siste eller?????
[8|]

Jeg har ingen sladrevenn jeg [&:]

majasj86 (12mai) og msmarte (7mai) pluss i tilegg pastella(14mai) da i tilfelle vi skal havne på sykehuset samtidig(samme sykehus oxo hehe)

hmm... Jeg har heller ikke sladrevenn.. [8|]
Jeg er litt vanskeli å gjette termin på da..-menstermin er 18mai (det er denne jeg, lege og jordmor tror stemmer) men ultermin er 9juni (noe som ikke er fysisk mulig, da jeg fant ut at jeg var gravid i beg av september..)!!!!!! 
hehe[;)]

Back
Topp