sladrevennliste for junimammaer

Jeg kan godt være sladdrevenn[:D]

Er du der Chris24?

Nå er jeg her!
Har ikke hatt tid til å logge meg på før nå

vil å ha sladre venn.. kan også være..[:)]

Dytter litt på denne jeg sånn at dere husker å skaffe dere sladrevenn dersom det skulle skje noe!!!!! Jeg kan gjerne være sladrevenn for flere, bare send meg en pm!

Samme her.. Bare å gi beskjed om det er noen som vil ha en sladrevenn!

Jeg vil også gjerne ha, og være, sladrevenn for noen[:)]

Flott! Da oppdateres lista mi! [:D]

æ har heller ikkje sladrevenn å kan godt være[:D]

Noen som vil være min sladrevenn?

Jeg er også sladrevenn for Tingelingen[:)]

jeg kan godt være sladrevenn

vil du være min sladrevenn da lisbeth83, eller har vi termin for nært? du har vel den 24 og eg den 28? 

ORIGINAL: lalina

vil du være min sladrevenn da lisbeth83, eller har vi termin for nært? du har vel den 24 og eg den 28? 

det er litt for nært synes jeg, se på terminlista og sladrevennlista, kan jo spørre noen av de som har termin tidlig i juni![;)] send en pm til den personen du ser at passer best!!

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: lalina

det er litt for nært synes jeg, se på terminlista og sladrevennlista, kan jo spørre noen av de som har termin tidlig i juni![;)] send en pm til den personen du ser at passer best!!

har sikkert rett i det, men eg er litt sær eg og vil at min sladdrevenn skal være noe eg har snakket med, noen av dere som er litt aktive på nettet. Og når eg såg at sladdretråden var kommmet oppigjen og at lisbeth stod det tenkte eg at det passet bra! men som du sier kansje det ikkje passet så bra like vel[&:]
men alle de som det står vil være sladdrevenn trur eg har i andre halvdel av juni måned.

Hva med mayajenta? hun har termin tidlig i juni, og jeg er hennes sladrevenn... så kan vel hun sladre for deg??

mayajenta står ikkje på listen over de som vil være sladdrevenn.
men tenker noen leser på tråden nå og kansje føler seg kallet, viss ikkje så blir det vel råd.

Hun vil sikkert sladre for deg, send henne en pm du!!!

Jeg er gjerne sladrevenn for den som vil, men har sjøl termin 25 Juni.
Bare gi meg beskjed....[:D]

HJELP, jeg trenger visst ny sladdrevenn.
Hun jeg hadde tidligere har nettopp fått baby og er ikke her så mye lengre.
Er det noen av dere Juni mammaer som har termin litt tidligere enn meg som kunne tenke dere å være min sladrevenn??

Back
Topp