Sladrevenner!

Hanne79

Elsker forumet
Vet dere hva vi burde hatt, nå som vi begynner å bli så godt kjent, og vi etterlyser folk når de ikke har vært her en stund? Sladrevenner!! Dvs at når det nærmer seg fødsel, eller innleggelser av andre årsaker så har vi 1 sladrevenn hver som kan sladre til forumet og fortelle hvordan det går med oss. F.eks har vi født... o.l. Sladrevennen får mobilnummeret vårt og informeres via sms. Hva sier dere til dette?

det hørtes kjekt ut, hanne.[:)]

trodde du hadde lagt deg, bast[:)]

datavirus er noe dritt[:D]

det var jo ganske lurt da faktisk [:D][:D]

hvem vil være sladrevennen min??? ikke stå i kø nå folkens [8D]

DET VAR LURT!!!

Høres lurt ut, jeg er gjerne med!

det var en lur ide, jeg er med jeg[:)]

Smart ide.

Jeg og vil ha en sladrevenn[:)]

jeg oxo....hvist noen vil være vennen min....hehe..[:D]

kjempelur ide[:D][:D]men hva med vårs som enda ikke er blitt gravide men strever da?[8|]jeg synes det hadde vært supert å hatt en da også,for det kan skje en del ting gjennom prøvinga også??!!Hva synes dere andre her?

jeg er kanskje ikke blitt kjempekjent er inne med noen men jeg er gjerne med på den!!!
[:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D][:)]

Er med på den!!

Jeg vil gjerne ha en "sladrevenn"..[:D]
Genial Ide Hanne79!

Send gjerne PM til meg de som vil være sladrevennen min, eller som vil ha meg som sladrevenn[;)]

Er med på den jeg også.

Jeg etter lyser en sladdrevenn som har termin i Desember :)

Lurt Tovli6

Kjekt at ideen min ble godt mottatt. Jeg syns kanskje det blir litt mer oversiktlig hvis vi holder oss til terminklubbene, vi som er gravide, mens dere som prøver setter ut etterlysninger under før svangerskapet. Hvis ikke kan vi vel risikere at generell diskusjon florere av sladrevennetterlysninger etter hvert.

Hva syns dere?

Back
Topp