Sladrevenner??

Leandora

Forelsket i forumet
Hvordan er det med sladrevenner?? skal vi finne ut en etter 12 uker eller er det fritt valg nå??

sist gruppe jeg var med i satt vi opp hvem som var sladdrevenn med hvem
 
Det er egentlig mest brukt når man er kommet et stykke på vei. Uansett, bytter man nr, og hvis en feks må på sykehus eller noe skal sladrevennen informere gruppa hva som skjer. 
 
aha :) ja høres spennende ut :) når er det man finner ut av det da?  om et par mnd eller?
 
jeg ville ventet til vi var 10-12 uker påvei ..
 
Jeg er enig med wanna.be.a.mum.. At vi venter til ting har "roet seg" litt [:)]
 
Spennende!!!
 
Vi venter... men jeg bestiller Mrs. Shaanett[;)]
 
jepp bør vent en stund til:)
 
Gøy dette her, men er enige at vi kanskje bør vente litt til??
Også synes jeg vi bør ha i bakhodet at man ikke har termin nesten samtidig. Dumt om begge de som skal sladre om hverandre ligger å presser[:D].
 
Jeg har noen her allerede jeg. Både fra "Før svangerskapet" og fra mai forumet.
 
ja. man bør vente til alt har roet seg og vi begynner å bli tykke [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: Leandora

ja. man bør vente til alt har roet seg og vi begynner å bli TYKKE [:)][:)][:)]



Haha!

Kunne ikke sagt det bedre sjøl[:D]
 
Back
Topp