Sladrevenner:)

LykkeligeLinn

Forelsket i forumet
Hei og hopp!

Bli med, og få en sladrevenn! :)

En sladrevenn er en du for eks. kan sende sms til når du har noe å fortelle/når du har født, og den "sladrer" for deg her inne :)

SLADREVENNER ;)

Piesces10 sladrer med Lenore1983
LykkeligeLinn sladrer med Millacamilla
j02j06g09?13 sladrer med lillespire2013

Mangler sladrevenn :)

besnik
kariness
Jessjess
Vårskatt
-Maibaby13-
maimi
snippogsnapp
Lykkeliten_84

Jeg er med:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så bra :) Greit å ha en sladrevenn som ikke har lik termindato som deg, da dere kan risikere å ligge på føden samtidig! :p Så kom igjen, bare å finne en sladrevenn :) Har ikke helt fått med meg om det er en som "styrer" trådene litt her inne? Våre viktigste tråder funker bla. ikke. Hmm.. Noen som vet?

Så koselig! Jeg er gjerne med, men er litt reservert ang det å gi ut telefonnummer.. Jeg står oppført med med hemmelig nummer og adresse over alt:-P føler meg veldig teit, men det gir meg litt falsk trygghet mot det jeg føler jeg trenger trygghet mot :-P

Det er bare å lage en ny sladrevenn-tråd med liste over hvem som er sladrevenn for hvem. Litt enklere å finne frem, da :) Nå har jeg nok med termin-fødested-kjønn-lista, trur jeg :P Men noen andre kan bare lage en egen tråd for sladrevenner og sende pm til en moderator som legger den på topp.

jeg er med. :)

Det er bare å lage en ny sladrevenn-tråd med liste over hvem som er sladrevenn for hvem. Litt enklere å finne frem, da :) Nå har jeg nok med termin-fødested-kjønn-lista, trur jeg :p Men noen andre kan bare lage en egen tråd for sladrevenner og sende pm til en moderator som legger den på topp.

Det som er fint med terminlista også når den blir mer fullstendig er jo at da kan man se hvem som har termin litt forskjellig fra seg selv! Det er ganske greit :D

Vil du være sladrevennen min Pisces10? :)

Det er kanskje vanskelig å prøve å planlegge en sladrevenn som er utenom sin egen termin. Når noen kan føde 2 uker før og noen 2 uker etterpå så er vi jo oppå hverandre alle som er ^^

Back
Topp