Sladrevenner?

HvitSnø

Elsker forumet

Det har jo blitt tatt opp noen ganer dette med sladrevenner, og vi har vel blitt enige om å vente til etter at alle har komt seg over uke 12. Det har jo alle nå, med god margin :) Noen som er gira på å finne seg en sladrevenn? Eller har kanskje de fleste allerede funnet seg en?

Jeg foreslår at de som ønsker seg en sladrevenn kan skrive litt om seg selv her og så kan den som ønsker det svare:) Høres det greit ut?

Og for de som ikke vet det så er sladrevenn en venn her inne som en deler telefonnr med (hvis man ønsker selvfølgelig) sånn at man kan skrive melding til sladrevennen om det skjer noe spesielt som man vil dele her inne, og ikke får gjort det selv. For eksempel hvis fødselen er i gang, etter at man har vært på ul osv. :)

Da kan jeg begynne, for jeg ønsker meg nemlig en sladrevenn :)

Jeg er altså 25 år, er gift, har en sønn på snart 2 og venter ei lita jente 6.mai :) Jeg jobber som styrer i bhg og bor på sørlandet - men er fra litt lenger vest :) 

Jeg vil gjerne ha sladrevenn

Jer er 29 år fra Rogaland,samboer,har ei tulle fra før på 2 år og ser ut som om vi venter ei tulle til ca 10 mai.  Jeg jobber som butikkansvarlig i Pick-up-Point for www.komplett.no 

Jeg vil også gjerne har en sladrevenn:)

Jeg er 26, er forlovet, haren sønn som fyller 2 år nå i Desember og har en hvund på 3 1/2 år. Bør I fredrikstad og har termin vel litt usikker egentlig 12 i følge jordmor,  13 i følge meg selv og 15 i følge legen så blir spennende å se når det blir etter ordinær ul :) Jeg er vernepleier og jobber med funksjonshemmede med psykiatri.

Jeg vil også ha en sladrevenn =)

Er 27 år, forlovet og venter første nå. Har en nydelig "liten" bullejente på snart 15 mnd som til nå har fungert som "lille" babyen min ;p Bor i Fredrikstad, men er opprinnelig fra Ålesund. Termindatoen er vel 27 mai, selv mistenker jeg at det blir ett junibarn. Jobber som frisør og make-up artist, men er langt ifra noen dolle! Bare så det  er sagt ;p

Jeg vil gjerne ha en sladrevenn :-)

Litt om meg:
Jeg er 31 år, forlovet. Har ei jente på 6 år fra et tidligere forhold, en sønn på 2 1/2 med samboeren og venter nå nr 3 (og samboers nr 2).
Termindato er foreløpig 5. mai, spent på om den blir endret ved ordinær UL 14. desember.
Jobber som IT-konsulent og bor på nordvestlandet.

jeg vil også ha sladre venn

Er 23 år, fra Hammerfest. Har 2 gutter på 5 år og 3 år. jobber som kokk, men er nå sykemeldt. termin 26 april

Jeg vil gjerne ha en sladrevenn her inne:) 
Jeg er 23 år, har en forlovede på 25 som jeg eier rekkehus sammen med i Stavanger. Vi venter vår 2. har ei nydelig tulle fra før som ble født i mars 2010. Denne gangen er termin 1.juni.
Jeg jobber i en butikk i Stavanger sentrum, og er egentlig nesten ferdig med økonomistudiene,men har lagt det litt på hylla nå. 

Jeg vil også ha Sladrevenn =)

Jeg er 25 år, fra Bergensområdet, har 2 barn fra før, samboer med verdens beste mann , og hjemmeværene akkurat nå =)
 Termin 10 Mai

Jeg vil også gjerne ha en sladrevenn :)

Jeg er 21 år, vært sammen med sambo i over 3 år og vi venter vårt første lille mirakel 9.mai (menstemin). Jeg bor på sørlandet og studerer for å bli lærer på grunnskolen 1-7 klasse :)

Jeg vil også gjerne ha en sladrevenn :):)

Jeg er 28 år. Stavangerjente, men er for tiden bosatt på Jessheim rett ved Gardermoen. Jeg har musikkutdannelse, men jobber (foreløpig) innen reiseliv. Hobbyer: Reise, spille piano, trene yoga, bake, hekle og synge :) Jeg og sambisen har vært kjærester i 3 år, og har nettopp kjøpt oss hus. Dette blir vårt første barn (termin 17. mai), og vi gleder oss stort :D

Jeg vil også ha en sladrevenn!:)

Litt om meg:
Er 26 år og kommer egentlig fra Bodø. Bor nå i Stavanger med min samboer. Vi har vært sammen i ca 3 år, har kjøpt oss hus og dette er vårt første barn! Terminen er 16.mai men vi får se etter UL :)
Fra før har vi en liten pus som holder oss "travle". 
Jobber 100% som sykepleier på sykehuset! :)

Dette har jeg også lyst å være med på, kjempe kozelig :) Er nettopp blitt 30, kommer fra Sandnes i Rogaland. Har en skjønn gutt som blir to år neste uke <3 samboeren og jeg er forlovet og har vært sammen i snart 11 år (wæææ, hvor har de åra blitt av??!!)>

Jeg blir gjerne sladrevenn :)

Jeg er 25 år, har en gutt på to og venter en ? i 8. mai :) skal på UL 14. desember
Bor på østlandet. Er gift :)

Jeg vil ha sladrevenn!

Jeg er 27 år og bor på Skedsmokorset. Har samboer som jeg har vært sammen med i fem år. Dette er vårt første barn, og vi gleder oss selvfølgelig masse.

Hehe. Alle vil ha sladrevenn men ingen velger noen.

Foreslår at vi ser igjennom om hvem vi kunne tenkt oss og hatt.

Bør jo helst ikke være noen som har termin rundt samme dato,da dere risikerer og ligge på føden begge to på samme tid

Et lite tips i valg av sladrevenn.....
Er lurt på ta noen som ikke har termin rundt samme tid som deg selv.....

Det er så mange flotte jenter her inne så det er så vanskelig å velge :) Kanskje noen kunne trekke ut hvem som skal være sladrevenn med hvem? En hau med de som har termin tidlig i mai og en med de som har sent i mai også trekker vi hvem som blir hvems ?

Back
Topp