Sladrevenner..

Pijah

Forumet er livet
Hvis noen mangler sladrevenn, kan jeg gjerne sladre for flere! Er sikker på at det er noen som ikke har sladrevenn, og det er sikkert noen som gjerne sladrer for flere også... [:)][:)]

Jeg har ikke sladrevenn, men jeg er liksom ikke så godt kjent med noen her inne heller.....føler meg liksom ikke som en del av gjengen sånn helt, så jeg tenkte jeg skulle vente litt å se.....må kanskje bli litt mere aktiv....hehehe[:D]

Takk Ada!!![:)]
Er vel en dårlig vane jeg har, å føle meg litt uttafor....[&:]
Er ikke like vant til å føle meg som en del av noen ting...høres sikkert litt teit ut, men det går nok bedre etter hvert...Det er iallefall ikke noen her sin feil at jeg føler det slik, det må dere bare vite....ver absolutt ikke sånn ment....er bare mitt lille hode som er litt irrasjonelt inni mellom!!![;)]

skjønner godt hva du mener Linda76 føler det samme, men er bare pga jeg er sjenert og at jeg ofte sliter med på skrive riktig på dysleksi så vet at til tider kan bli vanskelig for andre å skjønne hva jeg mener. Ha en fin kveld vidre jenter. Jeg tar natta:)

Kjære Linda76, Amalia og alle andre som tenker det samme - ikke gjør det!
Sladrevenn er jo stort sett bare noen man utveksler litt informasjon med for å kunne gi beskjed når den lille kommer - de fleste får/tar/vil ikke ha muligheten til å "bonde" så mye mer enn det... [;)]

Føler absolutt at dere alle sammen er en viktig del av forumet, alle her er det - både de som poster mye og de som ikke poster så mye!
Vi er augustmager alle sammen! [:)]
Bare be om en sladrevenn, dersom du mangler det!!!

Her er vi ingen gjeng i det hele tatt! Noen er mer aktive enn andre, men jeg ser da både Linda og Amalia ofte syns jeg, så dere må ikke tenke sånn! Alle er like velkommen, uansett om de har ett innlegg eller 1000(eller mer da for den saks skyld, kan jo ikke begynne å utelukke meg selv her.. hehe..) [:)]

Bare si ifra dere som mangler sladrevenner, så fikser vi det! hihi..

ORIGINAL: tjukkebollefeita

Jeg tror jeg mangler sladrevenn! Husker ikke om jeg ble enig med ei for lenge siden, men husker jo ikke hvem det var, og har nok ikke sett henne her inne siden det..da ville jeg nok husket henne!
Kanskje vi kan sladre litt Linda...?? Siden vi begge mangler..

Høres fint ut tjukkebollafeita....selv om det er litt rart å kalle deg for det..hehehe[:D]
La oss sladre for hverandre!!! Men du får lære meg hvordan vi gjør det da, ok??!![:)]

eg har ikkje sladrevenn... veit ikkje heilt ka det går ut på,....

Det er det at man utveklser mobilnummer for å kunne informere når den lille kommer eller er på vei! Ikke noe værre enn det!!

Jeg sladerer gjerne med flere hvis noen trenger!![:)]

du kan sladre med meg vist du vil[:D]

Klart jeg vil, tjukkebolle.....hehehe

jeg har fått meg sladrevenn....[:D]

Min sladrevenn er også borte.. Så jeg vil ha en ny, jeg[:)]

Noen som vil sladre litt med meg da? Jeg er skikkelig kul og snill asså![;)]

Fairy,  jeg har heller ikke sladrevenn så hvis du vil!?!?

kull og snill ja, da har du gått igjennom sladrevenntesten hos meg og bestått! ;)
hihi! [:D]

Back
Topp