Sladrevenner?

Snuppe

Elsker forumet
Har alle sladrevenner nå? Jeg har ikke.... [8|][8D] De aller fleste har vel passert 12 uker nå, så det er "trygt"?

ORIGINAL: frkjahn

Eg har ikkje, men har heller ikkje helt skjønt det der.... Treigingen [:)]

Det er en som skal sladre her inne når det skjer ting rundt fødsel og sånt. Derfor er det lurt at en som har termin tidlig i måneden har en sladrevenn som har termin sent i mnd., slik at man har mindre sjanse for å ligge på føden samtidig. [8D]

ikke jeg heller....skjønner ikke alt her inne jeg...hehe.. må ha det banket inn til tider...

Ja, ja eg e ledig på markedet [8D] Kommer til å føde ila januar pga at vi venter tvillinger og de kommer stort sett før termin visstnok [:D]

En sladrevenn er en du deler telefonummer med så du kan sende melding til for smått og stort som du ikke får delt med andre her inne selv. Foreksempel når lille gullet ankommer, så sender du melding til sladrevennen din slik at sladrevennen kan legge ut gladnyheten til oss andre her inne på babyverden [:)] Det er et veldig hyggelig konsept! Jeg har sladrevenner fra forrige svangerskap, men er ledig for å ha en sladrevenn [:D] Bare send PM med telefonummeret ditt om du vil jeg skal sladre for deg [:D]

ORIGINAL: frkjahn

Ja, ja eg e ledig på markedet [8D] Kommer til å føde ila januar pga at vi venter tvillinger og de kommer stort sett før termin visstnok [:D]

tvillinger? åååå, spennende[:D][:D][:D]

*jeg å vil*[8D]

Jeg har "prøvd" og hatt sladrevenner inne på førsvangerskaps forumet,
Men det funka ikke helt[:-]Ble litt kunsti følte jeg, altså 1-2 ganger i uken
sendte vi pm og fortalte hva vi hadde jort og hvordan vi hadde det.
Men det dabba mer eller mindre av.. Altså her i byen er man på sykehuset
i 3 dager, så dere overlever vell uten meg i 3 dager når dere får et fiiiiint
bilde av knøttet etterpå ? [8D]

Jeg er og ledig for en eller 2 til som har sent i februar[:)]  Send bare en PM [:)][:)]

Jeg har ingen sladrevenn... stresser egentlig ikke med det.. har nr til noen på firrige forumet mitt som jeg tenkte å sende meld til [:)]
Men hadde jo vært kjekt å hatt her og..

Hmm sladrevænn, nei d har æ ikke...

ORIGINAL: Livva81

Hmm sladrevænn, nei d har æ ikke...

sign[:)]

jeg kan godt ha en sladrevenn til [:D] men da må det være en som ikke har terminen samtidig som meg da [8D] jeg har den 18.Februar [:D] Noen som vil være min sladrevenn nummer 2???[:D]

Back
Topp