sladrevenner

sjanetta

Gift med forumet
Om det er innteresse for å få dette i gang kan jeg godt ta på meg ansvaret og delegere ut dem til hverandre. Er positivt å gjøre det så tidlig fordi man som sladre venner blir godt kjent før fødsel og kan oppdatere om andre ting også...
På den annen side, er det får tidlig, i henhold til at det.enda kommer mange nye medlemmer etterhvert som faller.utenom dette?

Kan vi ikke ta en diskusjon på dette, så jeg ser hva de fleste.vil [:)]

Bra initiativ! Men jeg tror kanskje det er litt tidlig enda, det kommer nok mange fler etterhvert. men på en annen side, vi som er her nå kan jo få en sladrevenn, også kan de som kommer ta det etterhvert : ) det er det samme for meg egentlig. jeg fikk aldri sladrevenn sist svangerskap fordi jeg joina så sent, men vil gjerne ha det denne gangen :)

Sladrevenn høres jo kjempekoselig ut. For meg hadde det vært best å vente litt i og med at jeg er evig skeptisk frem til jeg har rundet uke 12 og fortalt det til omverdenen av flere grunner. Men følger flertallet jeg;)

Ja er enig i mye dere sier, så bare at det var mange som etterlyste dette. Men jeg lager en poll på det i stedet.så blir det jo tydelig hva.de fleste vil[:)]

Kjempebra initiativ!!! Blir spennende å se hva flertallet kommer frem til:) Veldig snilt av deg å følge opp og passe på litt i flokken vår.

ORIGINAL: sjanetta

Ja er enig i mye dere sier, så bare at det var mange som etterlyste dette. Men jeg lager en poll på det i stedet.så blir det jo tydelig hva.de fleste vil[:)]

Jeg sladrer for MAMMA'N TIL ANDREA og hun sladerer for meg.
Jeg fikk PM av henne, så sånn ordna "vi" det. [:)]

Men her også hvis noen mangler tar jeg gjerne en til, baare koselig [:D]

ORIGINAL: siven79

I juni09 sende vi bare PM og ordnet selv i stedenfor at noen organiserte.

Jeg har forsåvidt ordnet sladrevenn her selv. Men om noen skulle mangle så kan jeg gjerne ha to jeg [:)]

Ja.går jo.ann å gjøre det.slik. men tenkte om en bare får tildelt en fra samme ommrådet en er ifra.selv så hadde det vært artig. I tilegg til at det ikke blir noe såkalt trynefaktor og ingen blir utelatt. Men trenger jo fór all del ikke å være slik. Bare et.forslag.

Ser ut som om det.enda.er litt tidlig for noen her med tanke på pollen da..[:)]

Jeg er med på å få en sladrevenn her inne [:D]
Har en men hun hører ikke til på dette forumet[;)]

Eg syns det hadde vore veldig koseleg å få ein sladrevenn... [:)]

Back
Topp