sladrevenner?

Hva er greia med sladrevenn??
Hvorfor har man det og hvordan får man det?

ER ikke sååå inn i alt her jeg ;)

Ja, egentlig! [:)]

ORIGINAL: bellybutton

Hva er greia med sladrevenn??
Hvorfor har man det og hvordan får man det?

ER ikke sååå inn i alt her jeg ;)

om noe skjer så kan noen være "deg" på en måte og oppdatere oss her inne.. :)

så er egentlig bare en kaklehøne som oppdaterer de andre på gruppen..

Aha ja=)
Men kjenner disse hverandre utenom bv?

jeg har så og si ingen kontakt med hun jeg har som sladrevenn her inne.
MEN er på en måte reddet då jeg har noen tidligere sladrevenner, på BV og bestevenninne som er på samme forum... [:D]

Aha ja=)
Men kjenner disse hverandre utenom bv?

Nei, ikke nødvendigvis. Jeg fikk bare tildelt to her inne egentlig, for lenge siden når vi hadde en tråd om sladrevenner..

Skjønner, skjønner=)
men om noen skal oppdatere de andre her om man er syk eller er på sykehus e.l så må man jo snakkes
via sms, mail etc??? Ergo kontakte på 'privaten'?

Skjønner, skjønner=)
men om noen skal oppdatere de andre her om man er syk eller er på sykehus e.l så må man jo snakkes
via sms, mail etc??? Ergo kontakte på 'privaten'?

mhm...

Da henger jeg med ;)

Nå har ikke jeg sladrevenn på januarforumet, men har sladrevennen min på face og mob så hender vi skriver noen meldinger ja! [:)]

Har 3 stk...

Ene har jeg veldig good kontakt med, men det er fordi hun er kusina mi og er på desemberforumet...

Så er det jo prøverpånr3 da...Uuuuunnskyld at jeg ikke har kontaktet deg like mye...[&o] *sitter med dååårlig samvittigehet..*

Pluss mange Nick 88 som jeg også har glemt...Stakkar...[&o]

Slem jeg[:-]

Har ingen sladdre venn jeg.. fikk til delt, men husker ikke hvem det var [8D]

Har blitt litt kjent=). Men hun er ikke så mye på her da=). Men sladrevenn er vel kanskje ikke så viktig enda. Pluss at jeg regner med at når tiden kommer så får jeg gubben til å logge inn på meg og sladre=P

hehhee...
var litt vanskelig å gå inn for å sladre for meg selv når begge satt på legevakten like shit nervøs...
godt for at jeg hadde elin då..

Back
Topp