Sladrevenner

ORIGINAL: prøverpånummer3

Jeg også trenger sladrevenn[8D][:D] Det er jo så koselig[:)] Og ikke minst kjekt å ha slik at sladrevennen kan sladre når fødselen er unnagjort[:)]

Jeg også[:D][:D]

ORIGINAL: stjernebarnet

Det er alltid gøy med en sladrevenn. Hadde det sist gang jeg gikkk gravid. Da var det ei jente som var så snill at hun tok seg av organiseringen. Det var litt lurt å sette par sammen slik at de hadde ulike termindatoer, altså at de som skal føde tidlig i måneden har sladrevenner som skal føde litt senere i måneden. Litt stress hvis både du og sladrevennen din har samme termindato og føder samtidig [;)] Jeg er iallefall med [:)]

Ja, det var lurt! Jeg kan godt organisere det hvis dere vil det! Men lar den stå litt til, sånn at flere kan skrive seg opp[:)]

Melder meg på jeg og! Noen fler som skal ha to tette fks?

Jeg trenger også en sladrevenn her inne. Anyone? :D

Vet ikke helt hva en sladrevenn vil si men er med på det;)

ungmor på 20 til gutt på 15 måneder å snart tobarnsmor:)

jeg har også lyst på en sladrevenn:)
Har vert ein del å tittet på forumet når jeg var gravid forrige gang, men var aldri noen aktiv skriver.
Men nå har jeg lyst til å vere mer med og da ønsker jeg meg også en sladrevenn:)

jaa, jeg og vil være sladrevenn og ha en sladrevenn [:D]

knaill du tar ansvar Frøken S!

Er også med! =) Gjerne noen fra Bergen!

Er ikke med lenger for jeg og mokkenikke88 er sladrevenner nå[:D]

Jeg kunne trengt en sladre venn fra østfold hehe:D vil ha en som skal føde på samme sykehus som meg... fredrikstad:D hehe

ORIGINAL: nadja1986

Jeg kunne trengt en sladre venn fra østfold hehe:D vil ha en som skal føde på samme sykehus som meg... fredrikstad:D hehe

jeg ska på fredrikstad.. trur jeg[:D] har født der en gang..første gang og andre gang blei ullevål og så denne gang blir de vel fredrikstad[:D] uansett.. hehe så kansje vi kan være sladdrevenner[:D]

trenger også sladrevenn[:D] Håper det går bra denne gangen, selvom det er tilgi[;)]

hadde vært morro med en fra samme sted[;)]

Flott at du tar det på deg frøken S! [:D]

Dytter denne opp litt[:)]

Skal føde der[:D]

ORIGINAL: *Endelig2*

Skal føde der[:D]

me2[:D][8D]

Back
Topp