Sladrevenner

Frøken S

Elsker forumet
Jeg har allerede noen sladrevenner, men de er fra FS-forumet.
Kunne gjerne tenkt meg en herfra også!
Så hvis du er mellom 18 og 99 år, er gravid med termin i januar og har et godt humør, så er du kvalifisert[:D]

Jeg vil gjerne ha og være sladrevenn [:D] Forrige gang var jeg ikke aktiv fpå bv før lenge etter fødselen, føler jeg gikk glipp av en del da... Så nå har jeg lyst til å være mer med [:)] Men vet ikke hvordan det fungerer ærlig talt?

ORIGINAL: mariak

Jeg vil gjerne ha og være sladrevenn [:D] Forrige gang var jeg ikke aktiv fpå bv før lenge etter fødselen, føler jeg gikk glipp av en del da... Så nå har jeg lyst til å være mer med [:)] Men vet ikke hvordan det fungerer ærlig talt?

Samme her[:D]

Vet ikke om det er noe "regler" på hvordan det fungerer jeg, men hvis alle som har lyst på en skriver seg opp her, så kan man jo f.eks sende PM eller noe til den man vil ha som venn selv?[:)]

Andre gode forslag?

ORIGINAL: Frøken S

Vet ikke om det er noe "regler" på hvordan det fungerer jeg, men hvis alle som har lyst på en skriver seg opp her, så kan man jo f.eks sende PM eller noe til den man vil ha som venn selv?[:)]

Andre gode forslag?

Syns det hørtes ut som en lur måte å gjøre det på ja [:)]

Jeg også trenger sladrevenn[8D][:D] Det er jo så koselig[:)] Og ikke minst kjekt å ha slik at sladrevennen kan sladre når fødselen er unnagjort[:)]

Ja, sladrevenner er veldig kos[:D]

Men da kan vi jo ha denne stående en stund da, så de som har gått og lagt seg for kvelden kan se den i morgen og skrive seg opp hvis de vil?[:)]

Jeg vil også ha sladrevenn, men kanskje ikke før etter tidlig ul. Så jeg holder av en sladrevenn plass til vi ser at dette går veien [;)][;)][;)]

Trenger også sladrevenn her inne dersom alt går bra[:)][:)] Anyone

Trenger også sladrevenn, er gravid med nr.3 nå og har tidligere ikke vært aktiv her inne, så hadde vært koselig denne gangen om alt går bra:)

Hehe, jeg har kjempelyst på sladrevenn!! ei skikkelig god jente  som jeg kan prate med alt om!! [:D][:D]
Legge til på facebook og gi hu tlfnummeret mitt[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: mokkenikke88

Jeg er 21 år og har en jente fra før[:D]

er vel greit at ha en sånn sladdrevenn tenker jeg[:D] men er vel ikke så mye og sladre om nå men sen etterhvert er de jo greit.. så noen som vill sende pm til meg så kjør på[:D]

En sladrevenn er ei som sladrer for deg her inne hvis noe skulle skje og du ikke har mulighet til å si det selv, og når fødselen er i gang og vi venter spent [:D][:D][:D]

Det er alltid gøy med en sladrevenn. Hadde det sist gang jeg gikkk gravid. Da var det ei jente som var så snill at hun tok seg av organiseringen. Det var litt lurt å sette par sammen slik at de hadde ulike termindatoer, altså at de som skal føde tidlig i måneden har sladrevenner som skal føde litt senere i måneden. Litt stress hvis både du og sladrevennen din har samme termindato og føder samtidig [;)] Jeg er iallefall med [:)]

jeg ønsker meg også en sladrevenn! [:D] Var heller ikke aktiv her før etter fødselen forrige gang, og føler også at jeg gikk glipp av mye... [:)]

Back
Topp