Sladrevenner PÅMELDING

jeg finner ikke min sladrevenn i medlemslistene, og ikke har jeg hørt noe (var med på den forrige runden lmk ordnet..)

så jeg ønsker veldig gjerne en ny en :)

forresten termin ca 15 men kan gjerne flytte seg til 18-20 iflg den private ULen
 
oppdatert og dytter opp igjen..
 
dytter denne opp og ser om flere vil melde seg på.. viss ikkje lager eg liste i løpet av uken
 
Jeg har egentlig nettien jeg,men gjelder den gamle lista???
 
om  du har fått sladrevenn så har du:) dette er for dei som ikkje har fått enda:)
 


litt-anonym skrev:
jeg finner ikke min sladrevenn i medlemslistene, og ikke har jeg hørt noe (var med på den forrige runden lmk ordnet..)

så jeg ønsker veldig gjerne en ny en :)

forresten termin ca 15 men kan gjerne flytte seg til 18-20 iflg den private ULen


vet ikke om du så denne, men tror den som skulle være min har forandra nick... fått ny fastsatt termin i dag, og den ble 16.januar
 
da finner eg en til deg og:)
 


lnie skrev:


*lmk88* skrev:
Jeg delte ut sladrevenner til en del her inne hvertfall.. Men kanskje på tide med en runde igjen ;)


Hvor står de..? :P
For jeg sa jeg ville ha. Men jeg fikk aldri med meg hvem jeg fikk hvis jeg fikk noen. Haha.


det lurer jeg på også, for har ikke fått tildelt noe enda, jeg har skrevet meg på 2 ganger tidligere
 
tror linken er her en plass, viss ikkje får noen dytte den opp.. i løpet av helgen lager eg liste... så meld dåke på om dåke treng sladrevenn..
 
Vil Gjerne ha sladre venn :)Foreløpig termin 30 Januar, skal på ultralyd 2 september, da får jeg mer nøyaktig
 


*lmk88* skrev:


gullunge2012 skrev:


~knocked up~ skrev:
ALLE SOM VIL HA SLADREVENN, SKRIV NICK OG TERMIN SÅ SKAL ME FÅ LAGET EI LISTE..
NÅR NOEN HAR FÅTT SLADREVENN(ER) SÅ SKRIV "SLADRER MED *NICK*" I SIGNATUREN.. DA ER DET LETTERE:):)
DEI SOM FINNER SJØL KAN SKRIVE SEG PÅ LISTA SEINERE NÅR DEN KOMMER..

Gullunge2012, termin 6 januar! :-) Ønsker sladrevenn! ;)




Du fikk sladrevenn i forrige omgang da ;)



Hvor finner jeg den? :P ops!! :) heh
 
siljesa88, termin 10 januar :)
 
tullingen termin 13 januar
 
Back
Topp