Sladrevennen min....

Linka

Gift med forumet
I disse tider er det viktig at alle januarmammaer har fått seg en sladrevenn. Derfor lager jeg denne lista så vi har oversikt over hvem som er sladrevenner. Skriv under meg hvem dere har og jeg vil føre det inn på første siden. Ikke kopier. Lettere og se hvis man ikke må bla side på side for å leite. Noen kan jo også kopiere feil vet dere. Ammetåke er over oss.

SLADREVENNER :

* Linka er sladrevenn med Star83.

* Linka er sladrevenn med Siric.

* Linka er sladrevenn med Lindaen.

* Sara73 er sladrevenn med Lille_blomst.

* Linni er sladrevenn med Toveli6

* Fiorelina er sladrevenn med Hanne79

* Lindaen er sladrevenn med Pastella

* Gry er sladrevenn med Sicaa

* Snart2 er sladrevenn med Linni

* Skytte76 er sladrevenn med Linni

* Skytte76 er sladrevenn med careen

* Snusken er sladrevenn med Tyren78

*Chill24 er sladrevenn med Chica21

LEDIGE SLADREVENNER :

* Sara73

* Lindaen

TRENGER SLADREVENNER :

* Marianne V P
*

Sara73 har lille_blomst som sladrevenn

Sara73 er ledig som sladrevenn

Jeg har toveli6 [:D]

Hanne79 er min sladrevenn - og omvendt

Hei. Jeg har ikke fått meg noen sladrevenn heller:(

Jeg kan alltids ta på meg en sladrevenn til. Gi meg et lite vink.
Klem

Jeg kan og men ikke for noen som har termin mellom 2 og 11 for da får jeg selv [:D]

Jeg har Pastella som sladrevenn, men jeg kan gjerne være for noen også.. Har jo ikke termin før aller sisst i januar..

Da her Gry fått Sicaa som sladrevenn og omvendt.

kansje jeg skulle hatt en sånn sladrevenn oxo?noen som vil være min?....kjekt å vite om hverandre vi som ligger akkurat i vippepunktet mellom 2005/2006....

Jeg har ingen sladrevenn jeg..[:o] Men jeg har ikke termin før 23 januar så det haster kanskje ikke sånn heller...?

Snart2 du må bare sende meg en pm hvis du ikke har fått deg sladrevenn enda. Du er så langt bak meg at jeg kan vær for deg [:D]

De som står på lista som ikke har saldrevenn og de som vil ha flere må prøve og komme sammen. Litt viktig at alle får en før fødselen.
Klem

Dytte, dytte...

snart2 har meg nå

Trenger en sladrevenn jeg..........[:D] Ikke så veldig kjent her inne ennå, men det er jo artig å formidle budskapet videre når det endelig skjer noe[;)]

Da har jeg fått Linni som sladrevenn[:D] Jeg er også ledig hvis noen trenger[;)]

Back
Topp