Actrine Forumet er livet 12 Okt 2009 #1 Hvem er Namba sin sladrevenn??? Bare bittelitt nysgjerrig nå.. hihi
M Mibah Forumet er livet 13 Okt 2009 #5 jeg har i alle fall ikke hørt noe.. men nå ble jo jeg og nyskjerrig[8D]
N namba Forumet er livet 13 Okt 2009 #6 mibah. du må sladre om at jeg fikk fødte en liten skybert i natt, men det kjennes ut som om det er en til der inne fortsatt.[&:] [:D][:D] Nei, det er nok ingenting å sladre om her i gården enda. Sorry å måtte skuffe dere altså.[8D]
mibah. du må sladre om at jeg fikk fødte en liten skybert i natt, men det kjennes ut som om det er en til der inne fortsatt.[&:] [:D][:D] Nei, det er nok ingenting å sladre om her i gården enda. Sorry å måtte skuffe dere altså.[8D]
lenemor Forumet er livet 13 Okt 2009 #7 jeg er ikke skuffa, for selv om du er sliten og lei så synes jeg at maja skal få litt lenger tid i magen... i alle fall en eller to
jeg er ikke skuffa, for selv om du er sliten og lei så synes jeg at maja skal få litt lenger tid i magen... i alle fall en eller to
M *Mamma t Gullungene* Elsker forumet 13 Okt 2009 #9 Sladrevenn er alltid bra og ha ja [:D] Får håpe hun holder seg inne noen uker til! * Bare sån så at dere vet det, så er Trillemor sladrevennen min [:)]*
Sladrevenn er alltid bra og ha ja [:D] Får håpe hun holder seg inne noen uker til! * Bare sån så at dere vet det, så er Trillemor sladrevennen min [:)]*