Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Grete71Grete71 er min uansett [8D][:D][8D][:D][8D][:D][8D][:D]
ORIGINAL: BTM85
ny her jg, så hva går egentlig sladre venn ut på?? hehe
En "venn" her inne, som sladrer til de andre, når det er noe. Når du ikke kommer på nett. F.eks. etter UL, eller når fødselen nærmer seg og slikt. [;)]
ORIGINAL: Linda*egentlig30*29
En "venn" her inne, som sladrer til de andre, når det er noe. Når du ikke kommer på nett. F.eks. etter UL, eller når fødselen nærmer seg og slikt. [;)]
ORIGINAL: Grete71Så klart skal jeg være din også [8D] De som er i signaturen min, spess Baileystøsa har liksom vært der fra dag en vi begynte å prøve igjen [:)] Tvilling74 ville så gjerne sladre hun også så hun ble også ført opp [:D] Dørtien min, ja hva kan jeg si, vi skal jo føde sammen så noen må jo sladre for henne [8D][:D]
ORIGINAL: Linda*egentlig30*29
[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Da får du fint være min! [:D][8D][:D] Føler liksom at det er ET LITE STYKKE igjen til vi får bruk for det... [:D][;)][8D]