Sladrevenn?

scorpio

Elsker forumet
Er det en som kunne tenke seg og være min sladrevenn her inne?
Og jeg kan da evt sladre for den samme.....

Eeeeehm for å si det slik så har jeg absolutt ikke tenkt å "kapre" noen sladrevenn enda... Jeg er litt nøktern av meg, så jeg kommer til å ta det helt med ro i hvert fall fram til uke 12.... [:)]

ny her jg, så hva går egentlig sladre venn ut på?? hehe

jeg kan gjerne være:-)

ORIGINAL: BTM85

En "venn" her inne, som sladrer til de andre, når det er noe. Når du ikke kommer på nett. F.eks. etter UL, eller når fødselen nærmer seg og slikt. [;)]

ORIGINAL: Grete71

En "venn" her inne, som sladrer til de andre, når det er noe. Når du ikke kommer på nett. F.eks. etter UL, eller når fødselen nærmer seg og slikt. [;)]
Grete71 er min uansett [8D][:D][8D][:D][8D][:D][8D][:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Da får du fint være min! [:D][8D][:D] Føler liksom at det er ET LITE STYKKE igjen til vi får bruk for det... [:D][;)][8D]

Jeg vil gjerne ha en sladrevenn[:D]

jeg vil også ha sladrevenn[:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Da får du fint være min! [:D][8D][:D] Føler liksom at det er ET LITE STYKKE igjen til vi får bruk for det... [:D][;)][8D]
Så klart skal jeg være din også [8D] De som er i signaturen min, spess Baileystøsa har liksom vært der fra dag en vi begynte å prøve igjen [:)] Tvilling74 ville så gjerne sladre hun også så hun ble også ført opp [:D] Dørtien min, ja hva kan jeg si, vi skal jo føde sammen så noen må jo sladre for henne [8D][:D]
Så jeg må ha en som deg kjære Grete [:)] En som har termin etter meg som kan skrike ut her inne også [:D]

ORIGINAL: Enbabytil

Jeg vil gjerne ha sladrevenn litt senere[;)]

ORIGINAL: Enbabytil

Jeg vil gjerne ha sladrevenn litt senere[;)]

sign

tror også det er litt tidelig med sladrevenn. Tror dette er noe vi må sette i gang for alvor før vi skal til vanlig ul

Back
Topp