Sladrevenn

Helene...

Forumet er livet
Jeg er kanskje litt tidlig ute nå, men vi må vel ha en sladrevennliste i Marsklubben?! [:)]
Gleder meg sånn til å være sladrevenn og ha en sladrevenn! [;)] Hadde ikke det sist...
Tar gjerne på meg oppgava hvis det er ønskelig! [;)] [:D]

Hva er en sladrevenn???

Ja, det var en god idé! Det kjennes så lenge til å skulle melde fra at man har født, men selv om de 12 første ukene går sakte har liksom tiden fra den positive graviditetstesten flydd likevel.

kan du lage en sladrevenn-topptråd,Helene...? [:)]  vi er nok mange som vil være og vil ha! hadde vært greit å ha litt system på det! [:D] 

ORIGINAL: momy

kan du lage en sladrevenn-topptråd,Helene...? [:)]  vi er nok mange som vil være og vil ha! hadde vært greit å ha litt system på det! [:D] 

Da skal jeg prøve og fikse det! [:D] Har ikke gjort det før men... [;)]
Sender jeg PM til moderator for å få den på topp eller? [8|]

ORIGINAL: Linn1982

Er det en som skal være alles sladrevenn eller har alle en hver?

Nei, pleier å ha en hver! [:)] Skal prøve å få til noe sånn at de med termin først i mnd har de med termin sist i mnd osv tenkte jeg, sånn at ikke sladrevennene føder på likt... [:D] Aldri noen garanti uansett da men...

hørtes supert ut å gjøre det på en måten du har tenkt! [:D] og jepp,du skriver en pm til moderator! [:)]

Noen med termin i slutten av mars som vil være min sladrevenn? Jeg blir satt i gang på termin (18. mars) hvis ingenting har hendt før det, pga. diabetes, så i slutten av mars er jeg klar for å sladre på deg!
[;)]

Hei hei! [:)] Hvis det lages en sladrevenn-liste, så kan du skrive at Maripocita er min sladrevenn[:D] hihi, dette er morsomt!:) Si fra den som trenger en sladrevenn, jeg har termin ca 11.mars. God helg alle sammen! Klem[:)]

Sladrevennlista kommer i løpet av helga! [:)]

Supert!!![:D]

ORIGINAL: Madre Mia

Noen med termin i slutten av mars som vil være min sladrevenn? Jeg blir satt i gang på termin (18. mars) hvis ingenting har hendt før det, pga. diabetes, så i slutten av mars er jeg klar for å sladre på deg!
[;)]

Jeg har termin 28 så jeg kan godt være sladrevennen din[:)]

kan være sladrevennen din jeg hvis det ikke er for tett da.
jeg har termin 9.mars.
fikk min 1.gutt 9 dager før termin så det er tvilsomt at jeg går ver tror jeg da....

Tar og "deler ut" sladrevenner etter plassering på "ventelista" jeg... [;)]
Går det greit eller? [;)]

ORIGINAL: Misin

Jeg og vil ha sladrevenn. Termin 11. mars. [:)]

Du har fått! [:)] Se på sladrevennlista!
Den ligger foreløpig på side 2, moderator er så treg til å få den som topptråd... [:@]

Back
Topp