Sladrevenn:)

x1xPrinsesseMayahMin

Glad i forumet
Hvis noen har lyst til å være sladrevenn for meg så er det bare å si ifra :) ..eller er det ikke så lurt å ha sladrevenn i samme terminklubb? om det skjer ting samtidig liksom...men på en måte vil jeg ha noen herifra!:P Og jeg kan mer enn gjerne være sladrevenn for noen altså!!!:) jeg tror jeg er veldig flink!!! hihi [:)]

Jeg kan godt være det. Trenger en sladrevenn jeg også. Kanskje du vil være min? Når har du termin? Jeg har termin 13 januar.

Jeg har termin 23.januar..men de endrer den sikkert på ul da..:) men skal vi være for hverandre da?:)

ja vi kan godt det. jeg skal på ultralyd til fredag så det kan hentde terminen min blir forandret også.

jeg vil også ha en sladrevenn!!!![:D]

eg åg vil ha sladre venn... någen så melde seg?? har termin 17 jan men ska te ultra  IMÅRÅ!!! [:D]

jeg melder meg gjerne[:)] Jeg har termin 15 januar

Sladrevennen din får ditt mobilnr og du hennes. Når det skjer noe i svangerskapet som du vil dele med
oss andre,men ikke har mulighet til internett(feks når du har født) så sender du en sms til sladrevennen din som legger inn et inlegg her for deg.[:)]

Jeg har en sladrevenn (KaKe).. Men har gjerne en til jeg [:D][:D] Hvis noen melder seg[:)]

scorpio er min sladrevenn, men melder meg gjerne til å sladre for en til jeg også
Bare moro det da.
Bare å sende PM hvis noen vil ha meg

Ville bare si at hvis noen fortsatt ikke har fått seg en sladrevenn,
så send meg PM med nr da.
Lyst til å sladre for flere jeg[;)]
Hi Hi, liker å være informert.

teba og jeg er sladrevenn til hverandre, men jeg kan gjerne være sladrevenn til flere jeg også[:D]

Back
Topp