R Reduce Forumet er livet 31 Mar 2006 #1 hadde vært fint om alle i mai klubben hadde fått seg en sladrevenn. er ikke lenge igjen til mai. jeg har angel84 som sladrevenn og hun meg... noen som vil lage sån sladrevenn liste? jeg er håpløs når det gjelder slike ting..
hadde vært fint om alle i mai klubben hadde fått seg en sladrevenn. er ikke lenge igjen til mai. jeg har angel84 som sladrevenn og hun meg... noen som vil lage sån sladrevenn liste? jeg er håpløs når det gjelder slike ting..
S sol-stråle Elsker forumet 31 Mar 2006 #2 det er vel en sånn sladrevenn liste her inne ett sted men vet ikke hvor
R Reduce Forumet er livet 31 Mar 2006 #3 det er vel en sånn sladrevenn liste her inne ett sted men vet ikke hvor hmm fant ikke noe sladreliste for maiklubben..
det er vel en sånn sladrevenn liste her inne ett sted men vet ikke hvor hmm fant ikke noe sladreliste for maiklubben..
Dråpe Elsker forumet 31 Mar 2006 #4 hmm,,,tror det er en liste for alle inne på generell, men jeg kan godt lage en bare for Maiklubben, men da må dere hjelpe meg litt da[:)]
hmm,,,tror det er en liste for alle inne på generell, men jeg kan godt lage en bare for Maiklubben, men da må dere hjelpe meg litt da[:)]