Sladrevenn?

Jeg er 29 år, bor i Hamar kommune. Har fra før ei datter på 4 år, og en liten hund (en petit brabancon). Er samboer på 10 året med kjæresten, han er/blir far til begge barna. Er sykepleier, har tidligere jobbet med barn både på avlastningssenter, barneavdeling, nyfødt intensiv og som fastvakt i hjemmet hos syke barn. Nå har jeg skiftet retning da jeg fikk fast jobb i psykiatrien. Så nå jobber jeg med rusavhengige.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tja... har aldri hatt en sladrevenn før, så vet ikke helt hvordan det fungerer... men kan da presentere meg å se om jeg finner det ut :)
Jeg er 34 år, bosatt i nærheten av Drammen. Har en datter på 16 og en sønn på 4. Samboer med ett herlig petimeter på 39 ;) Jeg er utdannet økonom og jobber som prosjektleder innen olje og gass. Av interesser så er det stort sett trening det går i, de fire siste årene løp og styrketrening. Men har også holdt aktivt på med kampsport og har svart belte i taekwondo. Har også en utdannelse innen helse, men den har ikke vært brukt på en 10 års tid :)

That's me!

26 år fra Oslo området. Har en datter på 20 mndr, med min samboer. Vi har vært sammen i 4 år. Jeg jobber i barnehage, og skal utdanne meg som førskolelærer etter permisjonen:-) Ellers liker jeg å synge, tegne/male. Ellers går mye av fritiden på å tilbringe tid med familie og venner! :-)

Kan jo nesten stjele teksten til den over jeg ;) er 29 fra Oslo området. Har en datter på 16 måneder med min samboer. Jobber i barnehage som pedagogisk leder. Nå tar jeg master i spesial pedagogikk ved siden av full jobb. Slitsom men spennende. Trener 2-3 ganger i uken, veldig glad i å være ute( enten det er skogsturer eller leke ute med lille frøkna) jeg prøver å lære meg å strikke/hekle men der blir liten tid nå om dagen. Ellers er jeg mye sammen med venner ☺️

Hei dere :)
39 år, gift, venter nr 4 :)
Eldstedatter er 14, sønn på 11 og datter på 3,5.

Jobber som Lederassistent i et stort firma samt jobber deltid som instruktør på Elixia i gruppetreningstimer.

Jobber og bor i Oslo. Oppvokst og bor i barndomshjemmet :)

Ellers har jeg interesser som trening, interiør og fasjonable.

Klem til dere :)

25 år, forlovet.
Har leilighet i Trondheim, men pendler da jeg og samboer
jobber i Forsvaret :) Går mest i trening når jeg har noe fritid ;)

33 år og samboer med min fremtidige kone :)
Denne gangen er det hun som går gravid :) Jeg har to skjønne fra et tidligere forhold og de bor
hos oss :) Skjønningene er ei jente på 9 og en gutt på 5.
Vi bor midt mellom Drammen og Kongsberg, i et helt nytt og fantastisk hus :)
Jeg er sykepleier og jobber på en intensiv-avdeling, elsker rett og slett jobben min : D

Ellers er jeg av den kreative typen. Tegner, scrapper, syr og strikker.
Musikk er også svært viktig for meg. Men familie og venner kommer forran alt :)

Jeg er 33 år, gift og bosatt i Buskerud.
Har ei jente på 16 mnd i tillegg har jeg en liten pusekatt og en kanin.
Er øyeblikkelig ferdig utdannet sykepleier, og søker nå aktivt jobber.

Liker å tilbringe tid med familie men også sosialt med venner.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er 39 år. Samboer. Mamma til en flott gutt på 22 mnd, og reserve mamma til to store gutter. De bor hos mor og er hos oss i feriene.
Er spesial sykepleier og jobber med syke nyfødte og premature. Er glad i å fotografere, strikke og prøver meg litt på scrapping.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er 23 år og er samboer med verdens beste <3 bor i Ås da det er her vi begge studerer. Sambo er ferdig med bachelor til jul, og vi håper han får seg raskt jobb så den økonomiske situasjonen skal bli litt bedre.

Jeg studerer lektor i biologi og matte, og holder på med 4 året i et 6 årig løp.

Dette er første barnet vårt, det var ikke helt planlagt, men nå gleder vi oss veldig til nye roller som foreldre:)

Jeg er 30 år, samboer med min kjære i snart 7 år. Sammen har vi en sønn på 20 mnd, og gleder oss til han skal bli storebror.

Jeg jobber med forsikring, og på fritiden liker jeg å trene. Det går stort sett i løping og styrke. Sliter med kvalme nå, men håper det gir seg snart før jeg forfaller helt :-)

Bor forresten i Oslo, men vi bygger hus i Asker. Det skal stå ferdig i mai/juni, så her blir det flytting med nyfødt. Veldig spent på hvordan det blir.

Skal vi være så posetive og tro at alle som er her nå blir værende? :-) og få noen sladre venner? Synes selv det er veldig hyggelig. Noen å prate med som en har mye felles med. Og som kan sladre for en når vi kommer så langt som til fødsel. Vos dere er enig kan en presentere seg kort med intr osv for å finne en math :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvordan fungerer det her egentlig?? Litt "ny" på dette...;)

26 år gammal (blir 27 den 4.november...)och kommer från Sverige.
Bott i Lofoten de senaste 5,5 åren och trivs gott i den fantastiska naturen vi har här!
Förlovad och samboer med mannen i mitt liv sedan 3 år.
Har en liten godbit till gutt på 9 månader som alltså ska bli storebror!:-)
Jag har just börjat jobba igen efter permisjon, och har det gott i hotellbranschen där jag driver med salg och markedsføring.

Älskar att vara ute: gå på fjället, stå på ski, fiska, ligga i tält, trille med barnevagnen och ge lilleman goda upplevelser!
Är nog över genomsnittet glad i att laga och smaka god mat också!:-)

Jaa...det var nu litt om mig!:-)

30 år gammel (ok, straks 31 da:)) fra Sandnes i Rogaland. Har en gutt på 3,5 år.
Utdannet ingeniør innen kjemi/olje og jobber innenfor olje bransjen.

Liker å strikke og hekle :D

Aldri hatt en sladdrevenn Før, så dette blir spennende :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Er 25 år gammel, bor i Sandnes sammen med samboer og en datter på snart 2 år. Bygget nytt hus som vi flyttet inn i på nyåret. Stortrives!
Jobber innen import/eksport til og fra DK. Avdelingsleder for bare mannfolk, men stortrives med det.
Liker å gå turer i stedet for å stå på treningssenter, og veldig glad i å gå å kikke i butikker både til meg selv og barn. Interessert i film og sladder :p Veldig glad i min nærmeste familie som bor max 5 min fra oss, og veldig glad i å omgås sosialt.

Jeg er 33 år, gift og bosatt i Buskerud.
Har ei jente på 16 mnd i tillegg har jeg en liten pusekatt og en kanin.
Er øyeblikkelig ferdig utdannet sykepleier, og søker nå aktivt jobber.

Liker å tilbringe tid med familie men også sosialt med venner.

Vil du bli min sladrevenn? :)

Jeg 31 år, gift i 6 år og vært sammen i 13 år. Vi har to gutter på 3 og 5 år, og holder til i Vest-Telemark. Jeg er en kreativ sjel som tegner, scrapper, maler, og gjør en del håndarbeid. Ikke så flink til å strikke, men blir mye pjoning og hakking. Jeg jobber hjemmefra som grafisk designer, og trives med det.Termin foreløpig på 17. mai :)

Jeg er 27 år og har to barn fra før. En gutt som blir 5 år i april og ei jente som blir 4 år i mai. Og i mai venter vi en gutt til.

Jeg bor i Trondheim og skal føde på St. Olavs.

Det jeg driver med om dagene er å holde husholdet i gang og være på jobb. :) Har jeg noen minutter for meg selv leser jeg gjerne en god bok. Og vil veldig veldig gjerne lære meg å strikke!! Det kunne vært koselig å ha en strikke/amme/flaske-klubb når ungene kommer :)

Back
Topp